Παρόμοιοι έλεγχοι πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια ανά τακτικά διαστήματα (από το 2010), καθώς η δυνατότητα τοποθέτησης μοτέρ στο εσωτερικό του σκελετού ενός ποδηλάτου δρόμου είναι πλέον απλή υπόθεση. Η ομοσπονδία ετοιμάζεται να σκανάρει 3000 με 4000 ποδήλατα, αποκλείοντας έτσι την περίπτωση κάποιος εκ των συμμετεχόντων να πάρει "προβάδισμα" με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
Το σύστημα, με το οποίο πραγματοποιούνται οι έλεγχοι, αποτελείται από ένα τάμπλετ, μία θήκη και έναν αντάπτορα, συνοδευόμενα από ένα ειδικό λογισμικό μέσω του οποίου τσεκάρονται οι τροχοί, ο σκελετός, το σασμάν και ο δίσκος ενός ποδηλάτου. Ο σαρωτής δημιουργεί ένα μαγνητικό πεδίο και μέσω του τάμπλετ ανιχνεύεται οποιαδήποτε αλλοίωση του.
Οι αλλοιώσεις αυτές, σύμφωνα με τη UCI, μπορεί να προέρχονται από την παρουσία ενός ηλεκτροκίνητου μοτέρ, μίας μπαταρίας ή ενός κρυμμένου μαγνήτη και όταν ανιχνευτούν, το ποδήλατο αποσυναρμολογείται επί τόπου και ελέγχεται ενδελεχώς.
Η ανάπτυξη αυτών των συστημάτων σάρωσης ξεκίνησε το 2015, όπου οι έλεγχοι συμπεριλάμβαναν θερμική απεικόνιση, ακτίνες Χ και ανίχνευση υπερήχων, καθώς στις αρχές εκείνης της χρονιά και κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδηλασίας στο Βέλγιο, η 19χρονη αθλήτρια Femke Van den Driessche κρίθηκε ένοχη για μηχανικό ντόπινγκ, όταν στο ποδήλατο της εντοπίστηκε ηλεκτροκινητήρας.
Site: TheVerge
ΣΧΟΛΙΑ (19)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση