Η αναβάθμιση αναμενόταν Απρίλιο όμως η Boeing χρειάστηκε περισσότερο χρόνο προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλα τα προβλήματα που οδήγησαν στις δύο αυτές τραγωδίες έχουν αντιμετωπιστεί. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των Η.Π.Α (FAA) ενέκρινε τις αναβαθμίσεις τον Μάρτιο όμως το λογισμικό πρέπει να περάσει από νέο γύρο δοκιμών της FAA προκειμένου να λάβει την πιστοποίηση. Αυτό το διάστημα, η Boeing δίνει στην FAA πρόσθετες πληροφορίες όπως το πως αντιδρούν οι πιλότοι με τα συστήματα ελέγχου του αεροσκάφους και τις οθόνες κατά τη διάρκεια διαφόρων σεναρίων πτήσης. Σε δήλωσή του ο Dennis Muilenbug, CEO της Boeing αναφέρει ότι η εταιρεία του «είναι αποφασισμένη να παρέχει στην FAA και στις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές όλες τις πληροφορίες προκειμένου η όλη διαδικασία να γίνει σωστά».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αναβαθμισμένο σύστημα MCAS, θα συγκρίνει δεδομένα και από τους δύο αισθητήρες που ενσωματώνει αντί του ενός μέχρι σήμερα. Το σύστημα MCAS είναι υπεύθυνο για την αποτροπή της απώλειας στήριξης του αεροσκάφους, με τους πιλότους και στις δύο τραγωδίες να μην μπορούσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο μετά από απότομη βουτιά των αεροσκαφών. Η Boeing δηλώνει ότι έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 207 δοκιμαστικές πτήσεις με το αναβαθμισμένο λογισμικό σε συνολικά 360 ώρες πτήσεων, ενώ έχει προχωρήσει και σε δοκιμή μέσω προσομοιωτή. Δηλώνει ακόμα έτοιμη να συμμετάσχει σε συνέδρια καταναλωτών ανά τον κόσμο πριν ο συγκεκριμένος τύπος αεροπλάνου πάρει άδεια για νέες πτήσεις.
ΣΧΟΛΙΑ (108)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση