Ύστερα από έρευνα της εταιρείας Kelkoo στην Ευρώπη, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές της Βρετανίας αλλά και ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιούν τις αγορές τους με ηλεκτρονικό τρόπο. Τα αποτελέσματα αναφέρουν ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% στην Ευρώπη το 2011, φτάνοντας τα €200.52 δισεκατομμύρια Ευρώ, με τις εκτιμήσεις να θέλουν τον αριθμό αυτό να αυξάνεται στα €232.76 δισεκατομμύρια αυτή τη χρονιά. Αναφέρεται ακόμη ότι τα αντίστοιχα ποσά στη Βρετανία αγγίζουν τις £50 δις λίρες το 2011, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 14% σε σύγκριση με το 2010.

 

Online-Round-Up-1-EU.jpg

 

Ο μέσος Βρετανός καταναλωτής μέσω Internet ξόδεψε πέρυσι £1400 λίρες αγοράζοντας 39 αντικείμενα online, ποσό που αναμένεται να αυξηθεί τη φετινή χρονιά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kelkoo εξηγεί ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να αυξάνονται οι πωλήσεις μέσω του Internet χρόνο με το χρόνο. Σίγουρα αυτό δε μπορεί να σημαίνει ότι καταναλώνονται περισσότερα χρήματα για αγορές, αλλά οι καταναλωτές προτιμούν το Internet για τις αγορές τους καθώς είναι ένας πιο βολικός και προσιτός τρόπος να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους

 

Link.png Site: theregister.co.uk