Η Keurboom προωθούσε ασφαλιστικά “πακέτα” κάλυψης πιστωτικών καρτών και δανείων, όπως και υπηρεσίες διεκδίκησης αποζημιώσεων.
Μάλιστα, ενοχλούσε αρκετούς καταναλωτές επανειλημμένα και σε ακατάλληλες ώρες. Ακόμη χειρότερα, στις κλήσεις δεν αναφερόταν το όνομά της ή άλλα στοιχεία, ώστε να είναι δύσκολο να βρει κανείς πού έπρεπε να υποβάλει τα παράπονά του.
Αν και η Keurboom βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης, το ICO δηλώνει αποφασισμένο να διεκδικήσει την καταβολή του προστίμου. Όπως αναφέρει, στο Γραφείο έχουν απευθυνθεί περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές, για να παραπονεθούν.
Σύμφωνα με το ICO, το 2016/2017 ήταν η χρονιά που πραγματοποίησε τις περισσότερες έρευνες για προωθήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και μηνυμάτων SMS σε καταναλωτές που δεν έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο πως θα αυστηροποιήσει την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών, με την επιβολή προστίμου και στους διευθυντές των επιχειρήσεων.
Site: BBC
ΣΧΟΛΙΑ (26)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση