Οι ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11.4% το 2012, κάτι που σημαίνει ότι το ψηφιακό περιεχόμενο αντιστοιχεί στο ένα τέταρτο της αγοράς που καταλαμβάνει η ψυχαγωγία. Παρά τη μείωση κατά 17.6% του ποσοστού τους, οι πωλήσεις περιεχομένου μουσικής και video σε φυσικά μέσα όπως το DVD και το BluRay καταλαμβάνουν τα υπόλοιπα τρία τέταρτα της αγοράς.
Η διευθύντρια της ένωσης Kim Bayley τονίζει τη φορητότητα και την ευκολία που προσφέρει το ψηφιακό περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να αναλωθεί οποιαδήποτε στιμή σε οποιοδήποτε χώρο βρίσκεται ο χρήστης. Παρ’ όλα αυτά φαίνεται ότι ακόμη προτιμάται η αγορά φυσικού μέσου λόγω της ποιότητας αλλά και της αμεσότητας που προσφέρουν. Περισσότερο από το μισό των ψηφιακών πωλήσεων περιλαμβάνει video games, με μερίδιο 552 εκατομμυρίων λιρών.
Site: http://www.zdnet.com/uk/-7000009273/[/url]']zdnet.com
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση