Οι μειωμένοι αριθμοί επισκεπτών και η ολοένα και λιγότερες σε αριθμό κρατήσεις εκθετών οδήγησε την διοργανώτρια εταιρεία Deutsche Messe να ακυρώσει την CeBIT 2019, καθώς η εμπορική έκθεση δεν μπορεί πλέον να προσελκύσει αρκετούς επισκέπτες, που έφταναν μέχρι και το ένα εκατομμύριο όταν η δημοτικότητά της βρισκόταν στα ύψη.

Η έκθεση δεν θα είναι πλέον ανεξάρτητη και η διοργανώτρια εταιρεία σχεδιάζει να ενσωματώσει όσα θέματα και εκδηλώσεις σχετίζονται με τη βιομηχανία της CeBIT στο event HANNOVER MESSE. Ταυτόχρονα, η Deutsche Messe σχεδιάζει να αναπτύξει επιπρόσθετα θέματα CeBIT στις δικές της ειδικές εκδηλώσεις για τους «decision makers» για τις κάθετες βιομηχανίες.

Στη φετινή διοργάνωση CeBIT συμπεριλαμβάνονταν η έκθεση, το συνέδριο και ένα φεστιβάλ, αν και από ότι φαίνεται τα παραπάνω δεν στάθηκαν αρκετά για να προσελκύσουν περισσότερους από 120 χιλιάδες συμμετέχοντες. Το 2014, η Deutsche Messe είχε προειδοποιηθεί ότι θα πρέπει να αλλάξει πολλά και σημαντικά πράγματα για να διατηρήσει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και να παραμείνει σχετική.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Messe,  Dr. Jochen Köckler εξήγησε πως το «overlapping» (αλληλοεπικαλυπτόμενη θεματολογία) μεταξύ των δύο events έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση ακύρωσης της CeBIT λέγοντας: "Τα τελευταία χρόνια, σε πολλές συζητήσεις στο εσωτερικό της Γερμανικής βιομηχανίας έθιξαν το ζήτημα της θεματικής επικάλυψης μεταξύ των εκδηλώσεων του HANNOVER MESSE και της CeBIT. Είναι πλέον καιρός να ενσωματώσουμε τα θέματα της CeBIT που σχετίζονται με την παραγωγή, την ενέργεια και τα logistics στο HANNOVER MESSE. Αυτή την περίοδο διερευνούμε την ψηφιακή αγορά για να καθορίσουμε ποια από τα εναπομείναντα θέματα CeBIT θα αναπτύξουμε σε νέες εκδηλώσεις".

Η άνοδος της ψηφιακής οικονομίας παράλληλα με τις τεχνολογικές εξελίξεις στη βιομηχανία φαίνεται πως έχει προκαλέσει σημαντική μείωση του ενδιαφέροντος για την έκθεση CeBIT και άλλες παρόμοιες οριζόντιες εμπορικές εκθέσεις τα τελευταία χρόνια. 

Techradar