Εξαιρετικά πετυχημένη αποδεικνύεται η εμπορική στρατηγική που υιοθέτησε η Alibaba από το 2009, να μετατρέψει τον εορτασμό της “ημέρας των εργένηδων” στις 11 Νοεμβρίου στην Κίνα από ένα πολιτισμικό γεγονός σε μία τοπική εκδοχή της Black Friday.

Απόδειξη το γεγονός ότι φέτος ο τζίρος της μέσα στο συγκεκριμένο 24ωρο έφτασε τα 25,3 δισ. δολάρια. Ένα νούμερο που μεταφράζεται σε 40% αύξηση συγκριτικά με τις περσινές πωλήσεις, ενώ είναι σχεδόν διπλάσιο από την αξία των πωλήσεων που πραγματοποιούνται στις ΗΠΑ συνολικά την Black Friday και τη Cyber Monday.

 

Μάλιστα, μέσα στις πρώτες 13 ώρες, οι πωλήσεις είχαν αγγίξει τα 18 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας ήδη το ρεκόρ των 17,8 δισ. δολαρίων που είχε σημειωθεί την περσινή “ημέρα των εργένηδων”.

 

Τη συγκεκριμένη ημέρα, η Alibaba παρέχει εκπτώσεις σε μία πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων – από οικιακά είδη και ηλεκτρονικά γκάτζετ, μέχρι ρούχα και προϊόντα ομορφιάς. Σύμφωνα με ειδικούς, το φετινό ρεκόρ οφείλεται στον ανταγωνισμό των τοπικών προμηθευτών, για να κερδίσουν μερίδιο από την ολοένα μεγαλύτερη καταναλωτική δαπάνη στην Κίνα, η οποία οφείλεται στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

 

Link.png Site: Verge