Οι τελευταίοι μήνες έχουν αποδειχτεί δύσκολοι για τη Sonos, σε τέτοιο σημείο ώστε ο Πάτρικ Σπενς, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, πλέον έχει έτοιμη, αυτοματοποιημένη απάντηση για τους πελάτες που επικοινωνούν μαζί του με email για να διαμαρτυρηθούν σχετικά με την ανασχεδιασμένη εφαρμογή της εταιρίας. Όμως, καθώς η Sonos επιχειρεί να φέρει τα πράγματα σε ισορροπία, να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη και να εξασφαλίσει ένα δυνατό ξεκίνημα για το λανσάρισμα των νέων ακουστικών Sonos Ace, βρίσκεται εν μέσω μίας ακόμη αμφιλεγόμενης κατάστασης.
Όπως επισημαίνει ο Λούις Ρόσμαν, ειδικός στις επισκευές και θερμός υποστηρικτής των καταναλωτικών δικαιωμάτων, η Sonos προχώρησε σε μια σημαντική μεταβολή ως προς την εταιρική πολιτική προστασίας της ιδιωτικότητας, τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την αφαίρεση μιας βασικής αναφοράς. Οι ανανεωμένοι όροι πλέον δεν περιλαμβάνουν την πρόταση που μέχρι πρότινος ανέφερε ότι "η Sonos δεν πουλά ούτε πρόκειται να πουλήσει προσωπικά δεδομένα που αφορούν τους πελάτες μας". Η δέσμευση αυτή εξακολουθεί να εμφανίζεται στους όρους χρήσης για τα προϊόντα της εταιρίας σε άλλες χώρες, όμως χάθηκε από το κείμενο που αφορά τις ΗΠΑ και τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα μέσα στον Ιούνιο.
Πλέον, ορισμένοι πελάτες, που αισθάνονται ήδη καμένοι από τις ασταθείς επιδόσεις της νέας εφαρμογής της Sonos, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για μία ακόμη άστοχη απόφαση, όπως τη θεωρούν, εκ μέρους της ηγεσίας της εταιρίας. Κάνουν λόγο για διαδοχικά, αβίαστα λάθη, από μια εταιρία την οποία άλλοτε συνιστούσαν ανεπιφύλακτα.
Οι όροι χρήσης αναφέρουν πλέον τα εξής:
Ορισμένες πρακτικές που περιγράφονται στην παρούσα Δήλωση Ιδιωτικότητας ενδέχεται να συνιστούν "πώληση" ή "διαμοιρασμό" δεδομένων στο πλαίσιο της πολιτειακής νομοθεσίας της Καλιφόρνια και/ή άλλων αμερικανικών πολιτειών. [...] Θέλουμε να καταστεί σαφές ότι οι πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες μας αποτελεί σημαντικό στοιχείο της δουλειάς μας. Τα δεδομένα σας τα διαχειριζόμαστε αποκλειστικά και μόνο έτσι όπως περιγράφεται στην παρούσα Δήλωση".
Στο πλαίσιο της ανανεωμένης εφαρμογής της, η Sonos παρουσίασε τη δυνατότητα πρόσβασης μέσω διαδικτύου σε όλα τα συστήματα των πελατών, προσδίδοντας στο cloud ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στην αρχιτεκτονική της εταιρίας. Δυστυχώς, η εφαρμογή στην παρούσα φάση στερείται κάθε δυνατότητα ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA), γεγονός που επίσης ενόχλησε τους χρήστες: αρκεί μια διεύθυνση email και ένας κωδικός πρόσβασης για να ελέγξει κανείς απομακρυσμένα τις συσκευές της Sonos.
Η κατάσταση με την εφαρμογή σταδιακά βελτιώνεται, όμως προκειμένου να κατορθώσει κανείς να επικοινωνήσει με την υποστήριξη πελατών της εταιρίας μπορεί ακόμη να χρειαστεί πολύ χρόνο, στον απόηχο της συνολικής ανανέωσης του λογισμικού της στην οποία προχώρησε η Sonos.
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (22)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση