Η έκθεση του φορέα επιθεώρησης, πιστοποίησης, δοκιμών και εκπαίδευσης αξιολόγησε 221 μοντέλα αυτοκινήτων από τον Ιούλιο του 2022 έως τον Ιούνιο του 2023 και διαπίστωσε ότι το Model 3 παρουσίασε ποσοστό βλαβών ύψους 14,7% με αποτέλεσμα να βρεθεί στην τελευταία θέση της κατάταξης. Στη συγκεκριμένη έκθεση για πρώτη φορά λαμβάνουν μέρος ηλεκτρικά οχήματα (EV). Πιο συγκεκριμένα, τα ευρήματα αφορούσαν τον φωτισμό, τα φρένα και τους άξονες μετάδοσης ως τις βασικότερες πηγές βλαβών στο Tesla Model 3.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα DIGITIMES, το υψηλό ποσοστό βλαβών του Tesla Model 3 ενδέχεται να οφείλεται -τουλάχιστον σε κάποιο ποσοστό- στην απόφαση της εταιρείας το 2019 να σταματήσει να ορίζει τα χρονικά διαστήματα για την πραγματοποίηση σέρβις. Η περιορισμένη διαθεσιμότητα των κέντρων σέρβις της Tesla είναι ένας ακόμη βασικός παράγοντας. Επιστρέφοντας στα ευρήματα της έκθεσης, να αναφέρουμε ότι η Tesla βρέθηκε στη τελευταία θέση με μεγάλη διαφορά. Το δεύτερο λιγότερο αξιόπιστο αυτοκίνητο μετά από τρία χρόνια χρήσης ήταν το Dacia Logan με ποσοστό βλαβών 11,4%. Στο άλλο άκρο του φάσματος, το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο, το VW Golf Sportsvan, παρουσίασε ποσοστό βλαβών μόλις 2,0% μετά από τρία χρόνια χρήσης.
Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων υποστηρίζουν συνήθως ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν λιγότερα σέρβις και λιγότερη συντήρηση σε σχέση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αλλά ο Jürgen Wolz, ειδικός του φορέα TÜV SÜD, ο συγκεκριμένος ισχυρισμός δεν είναι απολύτως ακριβής. Όπως λέει ο ίδιος, πράγματι, το σύστημα κίνησης ενός ηλεκτρικού οχήματος απαιτεί λιγότερη συντήρηση καθώς δεν υπάρχουν υγρά ή κινούμενα μέρη που να χρειάζεται να αντικατασταθούν. Παρόλα αυτά, η μη ικανοποιητική επίδοση του Tesla Model 3 στη συγκεκριμένη έρευνα δείχνει ότι και τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τακτική συντήρηση και επισκευές.
Η Tesla είναι πρωτοπόρος στη χρήση ενημερώσεων over-the-air (OTA) για την αντιμετώπιση προβλημάτων όταν άλλοι κατασκευαστές οχημάτων έπρεπε να προβούν σε ανακλήσεις για την επιδιόρθωση προβλημάτων στα συνεργεία. Οι ενημερώσεις OTA πάντως δεν μπορούν να λύσουν όλα τα προβλήματα και δεν είναι πανάκεια. Η Κίνα επέβαλε πρόσφατα περιορισμούς όσον αφορά στο εύρος και στη διάρκεια των ενημερώσεων OTA που μπορεί να προβεί ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων. Παρόλο που η έκθεση του φορέα TÜV SÜD αφορά συγκεκριμένα τη Γερμανία, η έλλειψη κέντρων σέρβις της Tesla αποτελεί παγκόσμιο πρόβλημα. Η Tesla διαθέτει επί του παρόντος 186 σημεία σέρβις στις ΗΠΑ όταν για παράδειγμα υπάρχουν σχεδόν 3.000 κέντρα σέρβις της Ford στη χώρα.
- 5
- 1
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (69)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση