Εντούτοις, στέλεχος της εταιρείας μεταφορών DHL δήλωσε στο Reuters ότι αναμένει πως η εταιρεία θα αποσβέσει το σχετικό κόστος σε 1,5 έτος το οποίο μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χιλιάδων δολαρίων κατ’ έτος.
Τα καύσιμα είναι μόνον ένας παράγοντας της εξίσωσης, σημείωσε ο ίδιος. Καθώς οι ηλεκτροκινητήρες είναι λιγότερο σύνθετοι από τις μεγάλες μηχανές diesel των συμβατικών φορτηγών, το Semi εκτιμάται πως θα έχει μικρότερο κόστος συντήρησης.
O Elon Musk, ο «ισχυρός άνδρας» της Tesla, έχει δηλώσει πως οι επιδόσεις του μοντέλου είναι πολύ πιθανό να βελτιωθούν αισθητά, από αυτές που ανακοινώθηκαν τον Νοέμβριο του 2017, όταν παρουσιάσθηκε το μοντέλο. Μάλιστα, οι όποιες αναβαθμίσεις δεν πρόκειται να επιβαρύνουν την τιμή του.
Εντούτοις πολλά ενδέχεται να μην εξελιχθούν κατ’ ευχήν. Υπάρχει τεράστια δυσκολία να παραχθεί ένα ηλεκτροκινητήρας τέτοιου μεγέθους ώστε να διαθέτει εμβέλεια μεταξύ 300-500 μιλίων (η μπαταρία θα έχει τεράστιο μέγεθος) και πολλοί από τους υπολογισμούς της Tesla βασίζονται στις σημερινές τιμές των καυσίμων. Εάν ανακύψουν απρόβλεπτα τεχνικά προβλήματα ή μειωθεί περαιτέρω η τιμή του diesel, η αξία του Semi θα καταβαραθρωθεί.
Από την άλλη πλευρά, δεν συμβαίνει συχνά πελάτες να υποστηρίζουν πως μία αυτοκινητοβιομηχανία υποτιμά τις αρετές ενός μοντέλου της.
ΣΧΟΛΙΑ (24)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση