Τώρα ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε 758 και η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει κάποιες ερωτήσεις.
Στις 4 Μαΐου, η NHTSA απέστειλε μια 14σέλιδη επιστολή ζητώντας περισσότερες πληροφορίες από την Tesla σχετικά με αυτά τα περιστατικά, συμπεριλαμβανομένου ενός αιτήματος για όλες τις αναφορές καταναλωτών που έχει λάβει σχετικά με το αναίτιο φρενάρισμα, καθώς και αναφορές ατυχημάτων, τραυματισμών, θανάτων και αξιώσεων για υλικές ζημιές.
Η NHTSA θέλει επίσης να μάθει αν το σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης (FSD) της Tesla ήταν ενεργό κατά τη διάρκεια οποιουδήποτε από αυτά τα περιστατικά. Η Tesla έχει προθεσμία μέχρι τις 20 Ιουνίου 2022 για να συμμορφωθεί με το αίτημα, αν και μπορεί να ζητήσει παράταση αν το επιθυμεί.
Οι αναφορές για αναίτια ξαφνικά φρεναρίσματα εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το περασμένο φθινόπωρο, όταν η Tesla αναγκάστηκε να ανακαλέσει την έκδοση 10.3 του beta λογισμικού Full Self-Driving (FSD), του προηγμένου συστήματος υποβοήθησης οδηγού της εταιρείας, λόγω προβλημάτων με τις προειδοποιήσεις εμπρόσθιας σύγκρουσης και το απροσδόκητο φρενάρισμα.
Αλλά μετά την ανάκληση, ο αριθμός των καταγγελιών αυξήθηκε στην πραγματικότητα σημαντικά, με την NHTSA να λαμβάνει τουλάχιστον 107 από τον Νοέμβριο έως τον Ιανουάριο, σε σύγκριση με μόλις 34 τους προηγούμενους 22 μήνες, σύμφωνα με την Washington Post. Τον Φεβρουάριο, η NHTSA άρχισε να διερευνά περιστατικά που αφορούσαν τα μοντέλα Tesla Model 3 και Model Y, αφού έλαβε 354 καταγγελίες.
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (73)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση