Το πρόβλημα φαίνεται πως είναι εντονότερο στην Κίνα από ό,τι σε άλλες περιοχές, "για άγνωστους λόγους".

H Tesla υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε μαζική ανάκληση οχημάτων αυτό το μήνα, προκειμένου να διορθώσει ελλαττωματικά μάνταλα καπό, τα οποία υπάρχει κίνδυνος να ανοίξουν ενώ τα οχήματα κινούνται. Το πρόβλημα επηρεάζει περισσότερα από 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η ανάκληση είναι ελαφρώς μικρότερη από εκείνη του Δεκεμβρίου, οπότε επηρεάζονταν περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα της Tesla.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με την επίσημη έκθεση ανάκλησης Αρ. 573 που κατατέθηκε στην Εθνική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών, επηρεάζει τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model 3 (κατασκευασμένα μεταξύ 21 Σεπτεμβρίου 2020 και 2 Ιουνίου 2024), τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model S (κατασκευασμένα μεταξύ 26 Ιανουαρίου 2021 και 15 Ιουλίου 2024), τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model X (κατασκευασμένα μεταξύ 18 Αυγούστου 2021 και 15 Ιουλίου 2024) και τα μοντέλα των ετών 2020-2024 του Model Y (κατασκευασμένα μεταξύ 9 Ιανουαρίου 2020 και 15 Ιουλίου 2024).

Αρχικά το ζήτημα υπέπεσε στην αντίληψη της Tesla το Μάρτιο της χρονιάς που διανύουμε, καθώς Κινέζοι καταναλωτές άρχισαν να διαμαρτύρονται ότι τα καπό των αυτοκινήτων τους άνοιγαν αιφνιδιαστικά. Φτάνοντας στον Απρίλιο, η εταιρία είχε εντοπίσει το πρόβλημα που είχε να κάνει με την αλλοίωση του διακόπτη στο μάνταλο του καπό, "γεγονός που θα μπορούσε να εμποδίσει τον πελάτη να ενημερωθεί ότι το καπό βρισκόταν σε ανοιχτή θέση".

Καθώς η Tesla εξακολουθούσε να διερευνά το πρόβλημα, εντόπισε ανάλογα περιστατικά τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη, αν και ανέφερε ότι η συχνότητά τους ήταν μικρότερη από ό,τι στην Κίνα, "για άγνωστους λόγους".

Από τις αρχές Ιουνίου ξεκίνησαν μηχανολογικές έρευνες στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, οπότε στα μέσα Ιουλίου η εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ανάκληση οχημάτων για λόγους ασφαλείας και ενημέρωσε την αρμόδια αρχή των ΗΠΑ. Η Tesla γνωστοποίησε ότι έχει εντοπίσει τουλάχιστον τρία αιτήματα ενεργοποίησης της εγγύησης ή αναφορές βλάβης σχετικές με το πρόβλημα αυτό που αφορούν οχήματα τα οποία κυκλοφορούν στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως δεν είναι ενήμερη για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων ή τραυματισμών.

Παρότι το πρόβλημα αφορά το μάνταλο του καπό, όπως συμβαίνει με πολλές από τις ανακλήσεις της Tesla για λόγους ασφαλείας, το πρόβλημα μπορεί να «διορθωθεί» μέσω αναβάθμισης του λογισμικού, κάτι που προκαλεί ερωτήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο λογισμικό είναι σε θέση να εντοπίσει αν το καπό είναι ανοιχτό και, σε αυτή την περίπτωση, να εμφανίσει προειδοποίηση στον οδηγό ώστε να ακινητοποιηθεί το όχημα για να κουμπώσει το καπό. 

  • Haha 25