Τα φορτηγά, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 2017, είχε προγραμματιστεί να βγουν στην παραγωγή το 2019 ωστόσο για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης και της πανδημίας COVID-19 αλλά και της έλλειψης ανταλλακτικών και ηλεκτρικών σε παγκόσμιο επίπεδο, είχε ως αποτέλεσμα να βγουν στην παραγωγή τρία χρόνια αργότερα. Εκπρόσωποι της PepsiCo, η οποία είχε προχωρήσει σε κράτηση 100 φορτηγών Tesla Semi, βρέθηκαν στην εκδήλωση για να παραλάβουν την πρώτη παρτίδα φορτηγών.
Η Tesla υποστηρίζει ότι ο τράκτορας Semi μπορεί να μεταφέρει φορτίο σχεδόν 36 τόνων και πως με αυτό το φορτίο μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως στα 97 χλμ./ώρα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα! Αν δεν είναι φορτωμένο, τότε τα 0-97 χλμ./ώρα έρχονται σε 5 μόλις δευτερόλεπτα. Το Tesla Semi έχει αυτονομία 804 χιλιομέτρων μεταξύ στάσεων ενώ με τη χρήση ενός Megacharger μπορεί να φορτίσει μέσα σε περίπου μισή ώρα για να διανύσει 644 χλμ. Οι τιμές μπορεί να ξεκινούν από τα $150.000 ωστόσο έχουν υπάρξει αρκετές παραγγελίες από επιχειρήσεις όπως η Walmart και η FedEx που θέλουν να ενισχύσουν τους στόλους τους με ηλεκτρικά φορτηγά.
Πλαισιωμένος από τέσσερις τράκτορες Tesla Semi, δύο εκ των οποίων διέθεταν τα χρώματα και τα λογότυπα των Pepsi και Frito Lay, ο διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας Elon Musk μίλησε για την ανάγκη μείωσης της ποσότητας των εκπομπών άνθρακα που παράγονται από την αποστολή αγαθών σε όλο τον πλανήτη. «It looks sick» (μοιάζει ιδιαίτερα εντυπωσιακό) είπε στη συνέχεια: «Θέλεις να το οδηγήσεις. Θέλω να πω, αυτό το πράγμα μοιάζει σαν να ήρθε από το μέλλον» ενώ λίγο αργότερα χαρακτήρισε τον τράκτορα «θηρίο».
Ο Elon Musk στη συνέχεια επισήμανε μία σειρά από χαρακτηριστικά τα οποία όπως είπε καθιστούν το Semi το πιο αποτελεσματικό, πιο επιθυμητό και πιο «οδηγήσιμο» φορτηγό στο δρόμο. Το φορτηγό θα διαθέτει μια νέα αρχιτεκτονική 1000-volts όσον αφορά το powertrain, η οποία θα συμβάλει στη μελλοντική ανάπτυξη των προϊόντων της Tesla. Το Semi επίσης διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control) για την αποφυγή του «jackknifing» (το σύστημα μοιράζει κατάλληλα τη ροπή στους τροχούς για την αποτροπή του λεγόμενου «διπλώματος» της ρυμούλκας), αναγεννητικό σύστημα πέδησης (πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την πέδηση, που φροντίζει ώστε αντί κατά την πέδηση να χάνεται ενέργεια με τη μορφή της θερμότητας από την τριβή στο περιβάλλον, να αποθηκεύεται στους συσσωρευτές του οχήματος και να ανακυκλώνεται) καθώς και αυτόματο συμπλέκτη για απρόσκοπτη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, είπε ο Elon Musk, ένας από τους τράκτορες κλάσης 8 της Tesla ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 800 χλμ. με πλήρες φορτίο βάρους σχεδόν 37 τόνων. Το φορτηγό ξεκίνησε από το εργοστάσιο της Tesla στο Fremont, στην California για το San Diego και μέχρι να ολοκληρώσει τη διαδρομή δεν χρειάστηκε επαναφόρτιση.
Όσον αφορά το θέμα της φόρτισης, ο Elon Musk αποκάλυψε ορισμένα από τα σχέδια της εταιρείας, όπως ότι ανέπτυξε έναν νέο υδρόψυκτο connector φόρτισης που είναι ικανός να προσφέρει έως και 1 megawatt ισχύος (συνεχές ρεύμα). «Θα χρησιμοποιηθεί και για το Cybertruck» πρόσθεσε ο Elon Musk ανάμεσα στις επευφημίες του κοινού. Ο Elon Musk αναφέρθηκε επίσης και στην ανάγκη αποσύνδεσης των Superchargers της εταιρείας από το ηλεκτρικό δίκτυο για να διασφαλιστεί ότι θα μπορούν να παρέχουν ρεύμα ακόμα και κατά τις διακοπές λειτουργίας.
- 5
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (34)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση