Η Tesla εντάσσεται σε μια ομάδα αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των BYD, SAIC και Geely, που προσφεύγουν νομικά κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η ΕΕ επιβάλει δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα. Η Tesla διαθέτει εργοστάσιο στην Κίνα, γνωστό ως Gigafactory Shanghai, το οποίο παράγει οχήματα για την εγχώρια αγορά και για εξαγωγές. Η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στην αποστολή πολλών από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα σε περιοχές εκτός Ασίας, με την Ευρώπη να είναι μία από αυτές.
Η πολιτική κατάσταση είναι πιο περίπλοκη από ποτέ, καθώς οι περιοχές προσπαθούν να διατηρήσουν την παραγωγή εντός των συνόρων τους, ελπίζοντας ότι οι καταναλωτές θα επιλέξουν οχήματα που κατασκευάζονται στη χώρα τους. Ως αποτέλεσμα, η Επιτροπή της ΕΕ επιβάλει συγκεκριμένα ποσοστά δασμών στους εξαγωγείς, με την Tesla να έχει το χαμηλότερο ποσοστό, μόλις 8%. Αντίθετα, άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η SAIC, επιβαρύνθηκαν με δασμούς 35%, γεγονός που προκάλεσε αναστάτωση και οδήγησε σε αυτή τη νέα προσφυγή.
Η Politico ανέφερε πρώτα την ένταξη της Tesla στην καταγγελία, η οποία έγινε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας. Η Επιτροπή της ΕΕ δηλώνει ότι έχει συγκεντρώσει αποδείξεις από μια έρευνα κατά των επιδοτήσεων που διαρκεί ένα χρόνο, σύμφωνα με την οποία το Πεκίνο έχει υποστηρίξει τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθιστώντας την παγκόσμιο ηγέτη. Η ΕΕ πιστεύει ότι έχει περισσότερα επιχειρήματα από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, οι οποίοι έχουν επιβάλει δασμούς 100% στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα.
Ο Olof Gill, εκπρόσωπος εμπορίου της Επιτροπής, δήλωσε χθες ότι είναι «έτοιμοι» για τη νομική διαδικασία: «Είμαστε έτοιμοι. Είμαστε μια λέσχη που βασίζεται σε κανόνες εδώ στην ΕΕ. Αν θέλουν να μας πάνε στα δικαστήρια, μπορούν να το κάνουν». Ο κύριος σκοπός της προσφυγής είναι να αναιρέσει τον νόμο που επιβάλλει τους δασμούς. Αν η Tesla κερδίσει, αυτό θα μπορούσε να είναι το πρώτο βήμα για την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστη από την επιβολή των δασμών.
Επιπλέον, υπάρχει και μια άλλη ομάδα, το Επιμελητήριο Εμπορίου της Κίνας για τις Εισαγωγές και Εξαγωγές Μηχανημάτων, που υποστηρίζει την προσφυγή. Η κατάσταση αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην παγκόσμια αγορά, καθώς οι πολιτικές προστασίας και οι δασμοί επηρεάζουν τις στρατηγικές τους. Η Tesla, με την ισχυρή παρουσία της στην Κίνα, προσπαθεί να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της σε μια αγορά που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκη.
- 3
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (21)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση