Συγκεκριμένα, η Tesla κατέγραψε κέρδη 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024, σημειώνοντας σημαντική μείωση σε σύγκριση με τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέρδη του 2023 περιελάμβαναν ένα εφάπαξ φορολογικό όφελος ύψους 5,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 2% στα 25,7 δισεκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, ενώ τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν πτώση 23%. Σημαντική συνεισφορά στα έσοδα είχαν οι πωλήσεις ρυθμιστικών πιστώσεων σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, που έφτασαν τα 692 εκατομμύρια δολάρια.
Η BYD, με έδρα την Κίνα, έχει αναδειχθεί ως ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Tesla εκτός ΗΠΑ, προσφέροντας περισσότερα από δώδεκα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Σύμφωνα με αναλυτές της HSBC, οι Κινέζοι κατασκευαστές αναμένεται να παρουσιάσουν πάνω από 60 νέα μοντέλα μόνο στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Ο Elon Musk ανακοίνωσε ότι μια νέα, πιο προηγμένη έκδοση του Model Y θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο με τιμή εκκίνησης περίπου 60.000 δολάρια. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του Cybercab, ενός αυτόνομου οχήματος-ταξί, το 2026.
Σύμφωνα με την Cox Automotive, το μερίδιο αγοράς της Tesla στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ μειώθηκε στο 44% το τελευταίο τρίμηνο του έτους, από 51% την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Οι πωλήσεις του νέου Cybertruck επίσης εμφανίζουν πτωτική τάση, με 13.000 μονάδες το τέταρτο τρίμηνο έναντι 16.700 το τρίτο τρίμηνο.
Παρά τις προκλήσεις, η Tesla παραμένει μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν κέρδη από τα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ ανταγωνιστές όπως η Ford και η General Motors δεν έχουν ακόμη καταφέρει να ανακτήσουν τις επενδύσεις τους στον τομέα αυτό.
- 2
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (21)
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα
Δημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση