Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) των ΗΠΑ έκανε γνωστό ότι η ανάκληση καλύπτει ορισμένα οχήματα Model S και Model X από το 2016 έως στο 2022, ορισμένα Model 3 που κατασκευάστηκαν την περίοδο 2017 έως 2022 και Model Y από το 2020 έως στο 2022. Η υπηρεσία επίσης δήλωσε ότι το χαρακτηριστικό που είναι γνωστό και ως FSD Beta μπορεί να επιτρέπει στα οχήματα να συνεχίσουν την πορεία τους σε μία διασταύρωση χωρίς προηγουμένως να έχουν πραγματοποιήσει στάση.
Η Tesla θα προχωρήσει στην ενημέρωση του λογισμικού over-the-air για να απενεργοποιήσει τη λειτουργία «rolling stop», δήλωσε η NHTSA. Την περασμένη εβδομάδα, η Tesla έκανε γνωστό ότι ο αριθμός των οχημάτων που διαθέτουν την δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού FSD στις Ηνωμένες Πολιτείες αυξήθηκε σε σχεδόν 60.000 από μερικές χιλιάδες που υπήρχαν στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η Tesla δοκιμάζει τη βελτιωμένη έκδοση του λογισμικού αυτοματοποιημένης οδήγησης σε δημόσιους δρόμους, ωστόσο τόσο η αυτοκινητοβιομηχανία όσο και η υπηρεσία έχουν δηλώσει ότι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δεν καθιστούν τα αυτοκίνητα πλήρως αυτόνομα.
Η Tesla έχει δηλώσει ότι από τις 27 Ιανουαρίου δεν είχε πέσει στην αντίληψη οποιαδήποτε αξίωση για εγγύηση, ατύχημα, τραυματισμό ή θάνατο που να σχετίζεται με την ανάκληση. Πριν από μερικούς μήνες, και πιο συγκεκριμένα στις 20 Οκτωβρίου του 2021, η Tesla γνωστοποίησε στην Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ ότι διέθεσε μία ενημερωμένη έκδοση του λογισμικού, η οποία εισάγει τη λειτουργία κυλιόμενης στάσης σε ορισμένα οχήματα, τονίζοντας ωστόσο ότι για την ενεργοποίηση της λειτουργίας τα οχήματα πρέπει να ταξιδεύουν με ταχύτητα μικρότερη από 9 χλμ./ ώρα και να μην εντοπίζονται κοντά στη διασταύρωση κινούμενα αυτοκίνητα, πεζοί ή ποδηλάτες.
Το χαρακτηριστικό, το οποίο φαινόταν να παραβιάζει την πολιτειακή νομοθεσία που απαιτεί από τους οδηγούς των οχημάτων να σταματούν εντελώς τα οχήματά τους, τράβηξε την προσοχή ατόμων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οδήγησε την ρυθμιστική αρχή στο να εγείρει ερωτήματα στην Tesla καθώς απαιτούσε από τους οδηγούς να επιλέξουν μία λειτουργία που είναι γνωστή ως «Assertive». Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, στις 10 Ιανουαρίου, εκπρόσωποι της Tesla συναντήθηκαν με αξιωματούχους από την Αμερικάνικη υπηρεσία για να «συζητήσουν το χαρακτηριστικό, συμπεριλαμβανομένων και των παραμέτρων λειτουργίας» με την Tesla, 10 ημέρες μετά, να συμφωνεί στην ανάκληση των οχημάτων.
Τον Νοέμβριο, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία ανακάλεσε σχεδόν 12.000 οχήματα που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ το 2017 για να ενημερώσει το λογισμικό τους, καθώς ένα σφάλμα επικοινωνίας ήταν πιθανό να ενεργοποιήσει μία ψευδή προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης ή να ενεργοποιήσει απροσδόκητα το χειρόφρενο (φρένα έκτακτης ανάγκης).
Πριν λίγο καιρό, η Tesla υπό την πίεση της ρυθμιστικής αρχής, συμφώνησε να τερματίσει τη λειτουργία αναπαραγωγής παιχνιδιών στις κεντρικές οθόνες αφής ενώ τα οχήματά της βρίσκονται σε κίνηση. Το χαρακτηριστικό με την ονομασία Passenger Play αφορούσε σε 580.000 οχήματα./
Λίγες ημέρες μετά, και πιο συγκεκριμένα στις αρχές Ιανουαρίου έγινε γνωστό ότι η Tesla θα ανακαλέσει 475.000 οχήματα Model 3 και Model S μετά από προβλήματα με τις κάμερες οπισθοπορείας.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (32)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση