Η έρευνα, η οποία επικαλείται ανώνυμες πηγές και εμπειρογνώμονες του κλάδου, διαπίστωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk έδωσε εντολή στην ομάδα της Tesla για τη χρήση αλγορίθμων για την εμφάνιση πιο αισιόδοξων αριθμών εμβέλειας.
Καθώς αυξάνονταν οι πωλήσεις, αυξάνονταν και τα αιτήματα για service. Σε απάντηση, η Tesla δημιούργησε μια ειδική "ομάδα εκτροπής" για να χειρίζεται τις "περιπτώσεις εμβέλειας", ή παράπονα από ιδιοκτήτες για χαμηλότερες από τις αναμενόμενες αποστάσεις. Τα μέλη της ομάδας εκπαιδεύτηκαν για να ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες ότι οι εκτιμήσεις της EPA για την εμβέλεια ήταν απλώς προβλέψεις και να προσφέρουν συμβουλές για την επέκταση της εμβέλειας. Ο απώτερος στόχος ήταν η ακύρωση των ραντεβού, εξοικονομώντας στην εταιρεία έως και 1.000 δολάρια ανά επίσκεψη, σύμφωνα με την έρευνα του Reuters.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Reuters δεν ήταν σε θέση να προσδιορίσει αν η Tesla εξακολουθεί μέχρι σήμερα να χρησιμοποιεί αλγόριθμους που εμφανίζουν μεγαλύτερες εκτιμήσεις εμβέλειας στο ταμπλό.
Η Tesla έχει “πιαστεί” στο παρελθόν να διαφημίζει ψευδώς τις εκτιμήσεις της για την αυτονομία της. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, νωρίτερα φέτος, οι ρυθμιστικές αρχές της Νότιας Κορέας επέβαλαν στην Tesla πρόστιμο ύψους 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων για ψευδή διαφήμιση των αποστάσεων οδήγησης στον τοπικό ιστότοπό της μεταξύ Αυγούστου 2019 και Δεκεμβρίου 2022. Η Επιτροπή Εμπορίου της Κορέας διαπίστωσε επίσης ότι η Tesla παρέλειψε να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες ότι ο κρύος καιρός μπορεί να μειώσει την εμβέλεια των αυτοκινήτων της. Δοκιμές έδειξαν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla έχαναν έως και 50,5% της αναφερόμενης αυτονομίας τους σε κρύο καιρό.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Tesla δεν έχει ακόμη αντιμετωπίσει κάποιο πρόστιμο από τις ρυθμιστικές αρχές. Ωστόσο, από τα μοντέλα που κυκλοφορούν από το 2020 και μετά, η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) των ΗΠΑ απαίτησε από την Tesla να μειώσει τις εκτιμήσεις της για τη διαφημιζόμενη εμβέλεια κατά μέσο όρο 3%.
Ένα ζήτημα με τις εκτιμήσεις εμβέλειας είναι η μεταβλητότητά τους, η οποία επιτρέπει σε ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες να εκμεταλλεύονται το σύστημα. Ενώ η EPA εξετάζει και εγκρίνει αυτές τις εκτιμήσεις, επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να χρησιμοποιούν μία από τις δύο μεθόδους: είτε να εφαρμόζουν έναν τυποποιημένο τύπο που μετατρέπει τα αποτελέσματα της οικονομίας καυσίμου είτε να διεξάγουν πρόσθετες δοκιμές για να παράγουν τη δική τους εκτίμηση εμβέλειας. Η Tesla χρησιμοποιούσε πάντα τη δεύτερη μέθοδο, η οποία παράγει πιο ευνοϊκούς αριθμούς.
ΣΧΟΛΙΑ (60)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση