Η ανάκληση όλων των Cybertruck αποφασίστηκε από τη στιγμή που αναρτήθηκε βίντεο το οποίο έδειχνε πώς ήταν δυνατό να μετατοπιστεί από τη θέση του το πεντάλ και να σφηνώσει στη μοκέτα, εγκλωβίζοντας το πεντάλ σε θέση πλήρους επιτάχυνσης. Με βίντεο που ανάρτησε η Tesla, από εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Καλιφόρνια αλλά και με τη δημοσιοποίηση των οδηγιών αποκατάστασης, αποτυπώνεται η διαδικασία που ακολουθείται, με την τοποθέτηση βίδας.
Ο Άαρον Κας, με βίντεο που ανάρτησε στο Χ, κάνει λόγο για "διαδικασία 35 δευτερολέπτων", με την επίδειξη να πραγματοποιείται στο πλαίσιο της εκδήλωσης "Cyber Takeover", στο Λονγκ Μπιτς.
Με το τρυπάνι έτοιμο πάνω από το πεντάλ, ακολουθεί η διαδικασία ανοίγματος της τρύπας όπως περιγράφεται στις οδηγίες και η τοποθέτηση της βίδας για να ασφαλίσει το πεντάλ, με την Tesla να κάνει λόγο για θέμα που δημιουργήθηκε λόγο "μη εγκεκριμένης αλλαγής" στη διάρκεια της κατασκευής των οχημάτων, που καθιστούσε το πεντάλ ολισθηρότερο από ό,τι θα έπρεπε.
Σύμφωνα με τις οδηγίες που ανάρτησε η Tesla, η διαδικασία περιλαμβάνει ορισμένα επιπλέον βήματα, όπως τη μέτρηση της απόστασης από το κάτω μέρος του αλουμινένιου πεντά και το κάτω μέρος του στηρίγματος πάνω στο οποίο πατάει, πριν ξεκινήσει η αποκατάσταση της αστοχίας. Εφόσον το κάτω μέρος της βάσης διαπιστωθεί πως είναι 5 χιλιοστά ή περισσότερο από τη βάση του πεντάλ, τότε κανονικά πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το σύστημα.
Από τη στιγμή που ολοκληρωθεί η διαδικασία, πρέπει να ελεγχθεί το αποτέλεσμα με καθρέφτη και να απομακρυνθούν τυχόν υπολείμματα που άφησε η διαδικασία στο όχημα αξίας 99.000 δολαρίων που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής με προβληματικό σύστημα επιτάχυνσης.
Το ότι η διαδικασία δείχνει απλή είναι κάτι το σαφώς θετικό, όμως παραμένουν αναπάντητα μια σειρά από ερωτήματα: ποιος προχώρησε σε όλα τα Cybertruck σε "μη εγκεκριμένη αλλαγή" στην τοποθέτηση του συστήματος επιτάχυνσης, ποια ήταν η προβλεπόμενη διαδικασία αφού το άνοιγμα της τρύπας και η τοποθέτηση βίδας είναι προφανώς παρεμβάσεις σε εξάρτημα που βγήκε χωρίς αυτά τα χαρακτηριστικά από τις γραμμές παραγωγής (άρα πώς θα ασφαλιζόταν "κανονικά" το πεντάλ) και, τέλος, τι απέγινε το σύστημα ποιοτικού ελέγχου της Tesla, που δεν εντόπισε σε κανένας από τα σχεδόν τέσσερις χιλιάδες οχήματα τη "μη εγκεκριμένη αλλαγή".
- 3
- 1
- 1
- 9
ΣΧΟΛΙΑ (36)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση