Η Hive, μέλος του ομίλου Daimler, επικαλείται στην επίσημη ανακοίνωσή της την «απουσία ολοκληρωμένου νομικού πλαισίου που να δημιουργεί ένα οργανωμένο περιβάλλον επιχειρηματικής λειτουργίας» για την απόφασή της αυτή. Στη συνέχεια η εταιρία θα εστιάσει σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές που ήδη λειτουργούν με συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο το οποίο δίνει τη δυνατότητα για λειτουργία συγκεκριμένου αριθμού παρόχων. Πάντως με την ίδια ανακοίνωση, η Hive αφήνει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο επιστροφής της «αν οι συνθήκες αλλάξουν».
Αν και τον περασμένο Απρίλιο καταγράφηκε το πρώτο ατύχημα με ηλεκτρικό πατίνι, η απουσία οποιουδήποτε νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου συνεχίζει να υφίσταται, με τη Hive αλλά και τη Lime να προχωρούν στο μέτρο της μείωσης της μέγιστης ταχύτητας στα 20χλμ/ώρα ως μια πρώτη αντίδραση. Η κατάσταση αυτή πάντως φαίνεται ότι θα αλλάξει σύντομα με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να δημοσιοποιεί τον περασμένο μήνα τα σχέδιά του να εντάξει τα ηλεκτρικά πατίνια σε 3 κατηγορίες βάσει της ταχύτητάς τους. Αυτές είναι οι εξής:
- Ηλεκτρικά πατίνια με μέγιστη ταχύτητα έως και 6km/h θα αντιμετωπίζονται ως πεζοί
- Ηλεκτρικά πατίνια με μέγιστη ταχύτητα έως και 25km/h θα υπάγονται στην κατηγορία των μηχανοκίνητων ποδηλάτων
- Ηλεκτρικά πατίνια με μέγιστη ταχύτητα άνω των 25km/h θα υπόκεινται σε αυστηρότερο πλαίσιο
- 3
- 1
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (87)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση