Ο Γερμανικός κολοσσός ευελπιστεί να πουλήσει συνολικά περίπου 150 χιλιάδες αυτοκίνητα το 2020, από τα οποία τα δύο τρίτα θα είναι μοντέλα I.D. που θα παραχθούν στη Γερμανία. Όπως συμβαίνει και στην περίπτωση της Tesla αλλά και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η πλατφόρμα MEB σχεδιάστηκε με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση.
Ο σχεδιασμός της νέας πλατφόρμας επιτρέπει στις μπαταρίες να «φιλοξενούνται» στο πάτωμα του αυτοκινήτου, κάτι που αυτομάτως βελτιώνει τον χειρισμό του οχήματος –επειδή χαμηλώνει το κέντρο βάρος- αλλά και τους διαθέσιμους χώρους για τις αποσκευές ή τους επιβάτες.
Χάρη στη τεχνολογία ταχυφόρτισης, οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζουν στο 80% της χωρητικότητάς τους μέσα σε μισή ώρα περίπου, και θα παρέχουν αυτονομία από 400 χιλιόμετρα έως και 600 χιλιόμετρα, αναλόγως της χωρητικότητας.
Αν και το «πρώτο κύμα», που αναφέρουμε στην πρώτη παράγραφο, θα ολοκληρωθεί μετά από χρόνια, οι προσδοκίες για πωλήσεις 10 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων δείχνει ότι η VW έχει συνδέσει το μέλλον της με την ηλεκτροκίνηση και πως η πλατφόρμα MEB αποτελεί το κλειδί για να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «mainstream». Και για να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά, οι πωλήσεις του Ομίλου VW το έτος 2017, για όλες τις μάρκες του, σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τις 10,7 εκατομμύρια.
ΣΧΟΛΙΑ (49)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση