Από ότι φαίνεται τα όνειρα της Toyota στην αυτόνομη οδήγηση δεν υπόκεινται σε περιορισμούς και είναι πολύ μεγάλα. Η γνωστή Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δημιουργεί μία νέα εταιρεία, μαζί με άλλες Ιαπωνικές εταιρείες όπως οι Aisin Seiki Co. και Denso Corporation, που έχει την ονομασία TRI-AD ή αλλιώς Toyota Research Institute – Advanced Development, με στόχο να επιταχύνει την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης.

Αν και ακόμα οι εμπλεκόμενες εταιρείες προσπαθούν να καθορίσουν το μοντέλο λειτουργίας της κοινοπραξίας, ο στόχος τους είναι ξεκάθαρος: να αναπτύξουν ένα “πλήρως καθετοποιημένο, ποιότητας επιπέδου παραγωγής λογισμικό αυτοματοποιημένης οδήγησης”.

Οι συνεργάτες θα επενδύσουν περίπου $2,8 δισεκατομμύρια για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, και βρίσκονται ήδη σε φάση αναζήτησης της τέλειας τοποθεσίας για τα κεντρικά της εταιρείας στο Tokyo. Στη συνέχεια, πρόκειται να στελεχώσουν τη νέα εταιρεία με περίπου χίλιους υπαλλήλους, που θα προέρχονται από προσωπικό που έχουν ήδη ενώ θα γίνουν και νέες προσλήψεις.

Ο CEO της εταιρείας Dr. James Kuffner δήλωσε: “H ανάπτυξη λογισμικού επιπέδου παραγωγής αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την επιτυχία του προγράμματος αυτοματοποιημένης οδήγησης της Toyota. Η αποστολή της συγκεκριμένης εταιρείας είναι να επιταχύνει την ανάπτυξη του λογισμικού με ένα περισσότερο αποτελεσματικό και “disruptive” τρόπο, ενισχύοντας την ικανότητα του Toyota Group μέσω της πρόσληψης μηχανικών λογισμικού παγκόσμιας κλάσης. Θα προσλάβουμε σε παγκόσμιο επίπεδο και είμαι ενθουσιασμένος που θα ηγηθώ της προσπάθειας”.

Το Toyota Research Institute (TRI) αναπτύσσει την αυτόνομη τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και καιρό ενώ πριν λίγο καιρό, στην έκθεση CES έκανε ντεμπούτο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Level 3 της Ιαπωνικής εταιρείας.

Ένα σύστημα 3ου επιπέδου χρησιμοποιεί αισθητήρες LiDAR για να παρακολουθεί το περιβάλλον, ωστόσο ο οδηγός του οχήματος είναι υποχρεωμένος να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και να προσέχει το δρόμο. Η κοινοπραξία θα επιτρέψει στην Toyota να ξεπεράσει αυτό το σημείο ακόμα πιο γρήγορα από όσο θα μπορούσε από μόνη της.

Engadget