Η λειτουργία του αυτόματου πιλότου, η οποία τοποθετήθηκε με OTA αναβάθμιση στο λογισμικού 70.000 συμβατών οχημάτων (Model S Software Version 7.0), έγινε διαθέσιμη τον Οκτώβριο του 2014 και έκτοτε οι ιδιοκτήτες τους διανύουν σχεδόν 2.6 μίλια, σε καθημερινή βάση, χρησιμοποιώντας την.
Η πλοήγηση του οχήματος περνάει σε αυτοματοποιημένο "cruise control" και τότε αυτό δύναται να κινηθεί, να ελιχθεί και να παρκάρει χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, αν και το λογισμικό βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική φάση (open beta).
Δεν είναι λίγοι οι ιδιοκτήτες Model S μοντέλων, οι οποίοι αποπειράθηκαν να "πουσάρουν" τα οχήματα στα όρια τους, προκειμένου να διαπιστώσουν τις πραγματικές δυνατότητες του αυτόματου πιλότου, παραβιάζοντας τους κανόνες ορθής λειτουργίας και προκαλώντας υλικές φθορές, αναγκάζοντας την κατασκευάστρια να αυξήσει τους περιορισμούς ασφαλείας.
Τα Tesla S κατηγοριοποιούνται ως "Level 2" αυτόνομα οχήματα, σύμφωνα με το καταστατικό της National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), το οποίο σημαίνει ότι δεν αξιολογούνται ως "απόλυτα" οδηγικά αυτόνομα - σε αντίθεση με τα πειραματικά μοντέλα της Google (Level 3), τα οποία μέχρι σήμερα έχουν διανύσει περισσότερα από 1.5 εκατομμύρια μίλια.
Site: TheVerge
ΣΧΟΛΙΑ (31)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση