Τα βασικά και θεμελιώδη “συστατικά” που θα καθιστούσαν την τεχνολογία εφαρμόσιμη υπάρχουν, ενώ σε τουλάχιστον μία περίπτωση βρίσκεται εγκατεστημένη στα αυτοκίνητα κάποιων κατασκευαστών όπως η GM που ανέπτυξε και εφάρμοσε το σύστημα “Stolen Vehicle Slowdown” το 2009. Επιπλέον υπάρχουν after-market λύσεις.
Ο στόχος ωστόσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι μία “τυποποιημένη” μορφή της τεχνολογίας που θα εφαρμόζεται ως στάνταρντ από την αυτοκινητοβιομηχανία σε όλα τα οχήματα και δεν θα ελέγχεται από τις εταιρείες αυτοκινήτων παρά απευθείας από την αστυνομία. Αν τελικά βρεθεί ο τρόπος να εφαρμοστεί η τεχνολογία, τότε το σύστημα θα αποτελέσει στάνταρντ σε όλα τα νέα οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Οι πρώτες αντιδράσεις είναι έντονα αρνητικές. Ένας βουλευτής από το Βρετανικό κοινοβούλιο δήλωσε: “Το τίμημα που πληρώνουμε για την παράδοση της δημοκρατικής κυριαρχίας μας είναι να μας κυβερνάει μία ασύδοτη μυστικοπαθής κλίκα”. Ένας άλλος βουλευτής εξέφρασε την ανησυχία του, πέρα από την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, σχετικά με το ενδεχόμενο, αυτός ο διακόπτης –kill switch- να πέσει σε λάθος χέρια ή να ενεργοποιηθεί την ώρα που κινείται το όχημα.
Σύμφωνα με τα έγγραφα που έφτασαν στην Telegraph, το χαρακτηριστικό “remote-stop” (απομακρυσμένη παύση λειτουργίας) βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης, ωστόσο αν σκεφτούμε ότι κάτι τέτοιο έχει ήδη εφαρμοστεί από κατασκευαστές αυτοκινήτων, τότε είναι απίθανο η αστυνομία να συναντήσει εμπόδια στην κατασκευή του συστήματος.
ΣΧΟΛΙΑ (124)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση