Η Taycan, η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική «Porsche» παραγωγής που έχει «βγει» από το εργοστάσιο της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο Zuffenhausen, θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις, με την κορυφαία να στοιχίζει περίπου $130 χιλιάδες.

Στα μέσα της χρονιάς, η αυτοκινητοβιομηχανία «άνοιξε» ένα προαιρετικό πρόγραμμα, όπου οι πελάτες θα μπορούσαν να καταβάλλουν κάποιο ποσό προκαταβολικά για την «κράτηση» της γνωστής παλαιότερα και ως Mission-E.

Όταν ο Alex Roy του «The Drive» πραγματοποίησε εγγραφή στο σύστημα της εταιρείας για να καταθέσει την προκαταβολή, ένας τοπικός αντιπρόσωπος του είπε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η Porsche πρόκειται να κατασκευάσει τρεις εκδόσεις της Taycan: μία βασική έκδοση, μία έκδοση με κίνηση στους τέσσερις τροχούς με την ονομασία Taycan 4s και την πλέον πλούσια και ισχυρή έκδοση της με την ονομασία Tyacan Turbo.

Όπως θα γνωρίζετε, ο όρος "Turbo" σχετίζεται συνήθως με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο χρησιμοποιείται πολλές φορές από τα τμήματα μάρκετινγκ διάφορων εταιρειών, όταν το προϊόν που θέλουν να πουλήσουν προσφέρει κάτι περισσότερο από το βασικό μοντέλο (π.χ μία κάρτα γραφικών σε υπολογιστές θα διέθετε υψηλότερους χρονισμούς ή ταχύτερους ανεμιστήρες στο σύστημα ψύξης ή ένα κινητό θα διέθετε κάποιο χαρακτηριστικό αύξησης των επιδόσεων ή ακόμα και ένα πλυντήριο θα μπορούσε να ολοκληρώνει την πλύση ταχύτερα με το πάτημα ενός κουμπιού). Το «Turbo» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε κάτι πολύ γρήγορο, ταχύτερο, καλύτερο.

Αναμφισβήτητα, είναι μια περίεργη επιλογή από το τμήμα μάρκετινγκ της Porsche, δεδομένου ότι η Taycan είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνει και ο Alex Roy, η αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί το "Turbo" στις ακριβότερες, πλουσιότερες και ταχύτερες εκδόσεις των αυτοκινήτων της, και επομένως ήταν μάλλον κάτι φυσικό για την εταιρεία να επιλέξει τη συγκεκριμένη ονομασία για την κορυφαία της Taycan.

Η Taycan Turbo θα στοιχίζει $130 χιλιάδες, και επομένως περίπου $40 χιλιάδες περισσότερο από τα άλλα δύο μοντέλα: το βασικό μοντέλο θα στοιχίζει κοντά στα $90000, ενώ η έκδοση Taycan 4s θα στοιχίζει περίπου $10 χιλιάδες περισσότερο από το βασικό μοντέλο. Οι τιμές βρίσκονται στο ίδιο εύρος με τις πιο ακριβές επιλογές των Model S και Model X της Tesla.

Ο CFO της Porsche πάντως, Lutz Meschke είχε πρόσφατα δηλώσει ότι θα ήθελε να προσθέσει ένα ακόμα μοντέλο στο «lineup», μία ακόμα υψηλότερης απόδοσης έκδοση, όπως για παράδειγμα μία Taycan Turbo S με τιμή που θα άγγιζε τα $230 χιλιάδες. Για να δούμε…

Engadget

  • Like 3