Έτσι οι χρήστες της Beat δεν μπορούν πλέον να επιλέγουν αυτοί τον οδηγό ταξί που είναι πιο κοντά στο σημείο που βρίσκονται προκειμένου να τους εξυπηρετήσει, με την εφαρμογή να επιλέγει αυτόματα χωρίς να εμφανίζει λίστα των πλησιέστερων οδηγών. Η σχετική δυνατότητα αποτέλεσε και την κύρια διαφοροποίηση της εφαρμογής από την αρχή λειτουργίας της (ως Taxibeat) μέχρι σήμερα, με τον χρήστη να έχει τη δυνατότητα να δει τον αριθμό των αξιολογήσεων κάθε οδηγού ταξί, τη φωτογραφία του, το μοντέλο και την πινακίδα του αυτοκινήτου, αν υπάρχει κλιματισμός, δωρεάν WiFi, αν ο οδηγός μιλάει ξένες γλώσσες, κ.α.
Όπως ενημερωθήκαμε, η συγκεκριμένη αλλαγή αποτελεί αρχικά μια δοκιμή για την ελληνική αγορά, έχοντας ήδη προηγηθεί αντίστοιχη κίνηση σε άλλες αγορές που δραστηριοποιείται η Beat στη Λατινική Αμερική. Ο κυριότερος λόγος που κρίθηκε αναγκαία η αλλαγή στο μοντέλο λειτουργίας είναι η τεράστια αύξηση που έχει παρατηρηθεί τους τελευταίους μήνες στην αναζήτηση ταξί, με την εφαρμογή της Beat να σημειώνει περίπου 2.000 εγγραφές καθημερινά, κάτι που έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία. Σύμφωνα και με το μακροσκελέστατο μήνυμα του συνιδρυτή της εταιρείας, Νίκο Δρανδάκη, « Το αίτημα κάθε επιβάτη για διαδρομή πήγαινε σε πάρα πολλούς οδηγούς, αλλά μόνο ένας έπαιρνε την κούρσα. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργείται μεγάλος "θόρυβος" στις συσκευές των οδηγών με κλήσεις οι οποίες δεν κατέληγαν σε διαδρομή. Όσο οι διαδρομές που έκανε το Beat κάθε μέρα ήταν στο επίπεδο των λίγων χιλιάδων, αυτό μπορεί να μην ήταν μεγάλο πρόβλημα. Όταν όμως έφτασε στις πολλές χιλιάδες τη μέρα, τότε αυτό γινόταν αφόρητο, ειδικά σε ώρες μεγάλης ζήτησης. Πολλές φορές οδηγοί έκλειναν την εφαρμογή μη μπορώντας να διαχειριστούν τις απανωτές κλήσεις που δεν προλάβαιναν καν να απαντήσουν.»
Μία ακόμη σημαντική αλλαγή στην εφαρμογή του Beat αφορά την υποχρεωτική δήλωση του τελικού προορισμού του χρήστη από τον ίδιο, μια αλλαγή που σύμφωνα με την εταιρεία γίνεται προκειμένου η εφαρμογή σε συνδυασμό με την παραπάνω αλλαγή, να στείλει στο σημείο έναν οδηγό που βρίσκεται πολύ κοντά αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα την τελευταία του διαδρομή με άλλο πελάτη. Η αλλαγή αυτή ήδη έχει δοκιμαστεί στο παράρτημα της εταιρείας στη Λατινική Αμερική, με πολύ θετικά αποτελέσματα αφού όπως αναφέρει ο κ. Δρανδάκης «οι οδηγοί μας έχουν μειώσει τον ανεκμετάλλευτο χρόνο τους κατά 60%+ ενώ ο χρόνος αναμονής των πελατών μας για παραλαβή έχει μειωθεί κατά 20% - 40% (ανάλογα με τη χώρα).»
Με τις δύο αυτές αλλαγές, η Beat πιστεύει ότι θα είναι σε θέση να προσφέρει πολύ καλύτερες υπηρεσίες στον χρήστη με μεγαλύτερη αξιοπιστία, ενώ για το επόμενο διάστημα ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια σειρά από νέες λειτουργίες.
- 1
- 8
ΣΧΟΛΙΑ (93)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση