Η Ferrari σκοπεύει να αξιοποιήσει τις νέες εγκαταστάσεις της ώστε να ενισχύσει την κατασκευαστική ευελιξία της και να συντομεύσει τα διαστήματα που απαιτούνται για την ανάπτυξη και διάθεση στην αγορά νέων μοντέλων, όχι να αυξήσει την παραγωγή της, όπως δήλωσε ο Μπενεντέτο Βίνια, διευθύνων σύμβουλος της φημισμένης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το λεγόμενο e-building βρίσκεται στην έδρα της Ferrari, στο Μαρανέλο της Βόρειας Ιταλίας και στις νέες εγκαταστάσεις επενδύθηκε ποσό της τάξης των 200 εκατομμυρίων ευρώ. Από εδώ θα βγει και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρίας, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του επόμενου χρόνου.
Ο Βίνια τόνισε, κατά τα εγκαίνια του νέου κτιρίου, πως βασικός στόχος είναι η συντόμευση του διαστήματος που απαιτείται για την ανάπτυξη νέων μοντέλων, με την εταιρία να ρίχνει το βάρος στην ποιότητα, όχι την ποσότητα.
"Βασικά, επενδύουμε περισσότερα χρήματα ανά αυτοκίνητο. Θέλουμε να αναπτύξουμε την εταιρία, αλλά όχι επειδή αυξάνουμε τους όγκους", ανέφερε, επισημαίνοντας μάλιστα ότι βασικό εργαλείο για την ενίσχυση των εσόδων της Ferrari από τις πωλήσεις οχημάτων ήταν οι εξατομικεύσεις, δηλαδή πινελιές που ζητά ο πελάτης, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο που θα παραλάβει θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις του, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.
"Θέλουμε να έχουμε περισσότερα εργαλεία, τεχνολογικά εργαλεία...μεγαλύτερη ευελιξία ανταπόκρισης στην ανάγκη για μεγαλύτερη προσαρμογή [στις προτιμήσεις] των πελατών μας", δήλωσε ο Βίνια.
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari δεν πρόκειται να στοιχίζει λιγότερο από μισό εκατομμύριο ευρώ, ενώ ήδη στο στάδιο της ανάπτυξης βρίσκεται και ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο.
Οι νέες εγκαταστάσεις, εμβαδού 42.500 τετραγωνικών μέτρων, που έρχονται να συμπληρώσουν τις υφιστάμενες στο Μαρανέλο, προσφέρουν στη Ferrari μια επιπλέον γραμμή παραγωγής. Έτσι, οι παραγωγικές δυνατότητες της εταιρίας αυξάνονται, θεωρητικά, στα 20.000 οχήματα ανά έτος, έναντι λιγότερων των 14.000 που παραδόθηκαν μέσα στο 2023.
Η εταιρία θα προχωρήσει επίσης στην κατασκευή δικών της εξαρτημάτων για τα ηλεκτρικά οχήματα σε νέο εργοστάσιο. Σε αυτά, θα περιλαμβάνονται άξονες, κινητήρες, αλλά και συναρμολόγηση μπαταριών.
Παράλληλα, όμως, τα εξαρτήματα αυτά θα χρησιμοποιούνται και στην παραγωγή υβριδικών και κλασικών μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς η Ferrari σχεδιάζει στο μέλλον να προσφέρει προτάσεις και στις τρεις αυτές κατηγορίες, ώστε να καλύπτει τις προτιμήσεις και ανάγκες διαφορετικών πελατών.
"Το εργοστάσιο [...] αντικατοπτρίζει την αρχή της τεχνολογικής ουδετερότητας", αναφέρει η Ferrari σε ανακοίνωσή της. Οι υποδομές αυτές "θα επιτρέψουν στη Ferrari να αναδιοργανώσει και αναδιατάξει όλες τις παραγωγικές διαδικασίες με αποδοτικότερο τρόπο μεταξύ των υφιστάμενων εγκαταστάσεων στο Μαρανέλο, ενισχύοντας την ικανότητά της να προσαρμόζεται γρήγορα στις παραγωγικές ανάγκες".
Τα πρώτα αυτοκίνητα θα βγουν από τη νέα γραμμή παραγωγής τον Ιανουάριο του 2025, ενώ η παραγωγή του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της Ferrari θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2026, ανακοίνωσε ο Βίνια.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση