Στην ενημέρωση για τα οικονομικά της αποτελέσματα, η Porsche έκανε γνωστό ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα μοντέλα της και πως οι πωλήσεις έφτασαν τα €4.4 δισεκατομμύρια.

Για 3η συνεχή χρονικά μάλιστα, η εταιρεία με έδρα το Τσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης στη Γερμανία δήλωσε ότι η ηλεκτρική Taycan ξεπέρασε σε πωλήσεις την εμβληματική 911 με 41.296 πωλήσεις έναντι 38.464. Και τα δύο ωστόσο οχήματα της Porsche ξεπεράστηκαν σε πωλήσεις από τα Macan και Cayenne SUVs, που συνολικά έφτασαν τις 171.433 μονάδες.

Η Porsche έκανε επίσης γνωστό ότι η έχει στόχο μέχρι το 2030, το 80% των πωλήσεων της να αφορούν ηλεκτρικά οχήματα ενώ περίπου στο ίδιο χρονικό διάστημα θα επιδιώξει να πετύχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Μέρος αυτής της προσπάθειας είναι η παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής 718 που πρόκειται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2025. Βεβαίως, θα χρειαστεί να δούμε και μερικές αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων Cayenne και 911 για να διαπιστώσουμε την έκταση της δέσμευσης της Porsche, ωστόσο σιγά, σιγά η εταιρεία φαίνεται πως προχωρά στην ανανέωση του στόλου της.

Η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει στους δικούς της «premium σταθμούς φόρτισης» και «τη δική της υποδομή φόρτισης» καθώς έχει αποκτήσει εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα, μετά την επιτυχή λειτουργία ενός υψηλού προφίλ σταθμού φόρτισης στη Λειψία. Χωρίς βεβαίως να το παραδεχτεί, η εταιρεία ουσιαστικά αντιγράφει την στρατηγική της Tesla, θέλοντας να λανσάρει το δικό της δίκτυο σταθμών φόρτισης ίδιας επωνυμίας, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τους δικούς της πελάτες. Κάτι αντίστοιχο θέλει να κάνει και η «αδερφή εταιρεία» Audi. Η Porsche επίσης έκανε γνωστό ότι θα συνεργαστεί με την εταιρεία Cellforce για να αποκτήσει νέες μπαταρίες υψηλής απόδοσης, με τις αποστολές να ξεκινούν από το 2024.  

 

  • Like 2
  • Sad 6