Όταν η μητρική εταιρεία Daimler το Νοέμβριο του 2016 δημιούργησε την Mercedes-Benz Energy Americas, έριξε το γάντι στον ανταγωνισμό σε μία πολλά υποσχόμενη –αν και ανώριμη ακόμη– αγορά. Τα πρωτεία είχε η Tesla με την μπαταρία Powerwall, παρά τη χαμηλή ανταπόκριση των αγοραστών. Η παγκόσμια αναγνωρισιμότητα του brand και το εύρος της εφοδιαστικής αλυσίδας για τις πρώτες ύλες, αναμενόταν ότι θα οδηγούσαν σε εύκολη κυριαρχία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην αγορά. Μάλιστα, σε αυτό υποτίθεται πως θα συνέβαλε η στρατηγική συμμαχία που σύναψε με τη Vivint – την τρίτη τη τάξει εταιρεία εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σε στέγες.
Τώρα, όμως, αποφάσισε την έξοδο από την αγορά επειδή οι μπαταρίες της, κατασκευασμένες για να αντεπεξέρχονται στις απαιτητικές συνθήκες των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αποδείχθηκαν ακριβές για την εγκατάσταση σε κατοικίες. Παρ’ όλα αυτά, η εκπρόσωπος της εταιρίας, Madeleine Herdlitschka, σημείωσε ότι η εταιρεία πιστεύει ότι στο πεδίο αυτό υπάρχει περιθώριο κέρδους.
Οι μπαταρίες για οχήματα χρειάζονται υπερβολικά μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα, ώστε να μπορούν να τροφοδοτήσουν άμεσα τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό οδηγεί στην επιλογή συγκεκριμένων χημικών στοιχειών που συνδυάζονται με το λίθιο, όπως το νικέλιο, το μαγνήσιο και το κοβάλτιο. Αντίθετα, στις οικιακές μπαταρίες δίνεται έμφαση στον βελτιωμένο κύκλο ζωής και την ασφάλεια, και γι’ αυτό κάποιες εταιρίες επιλέγουν ως στοιχεία το σίδηρο και το φώσφορο. Την ίδια ώρα, η Mercedes-Benz δεν εγκαταλείπει το πρόγραμμα κατασκευής ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου μεγάλης αυτονομίας, του EQ C, αναμένεται να αρχίσει το 2019.
ΣΧΟΛΙΑ (24)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση