Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ήταν μία από τις τελευταίες που αποδέχθηκαν το ανταγωνιστικό (και νικηφόρο) πρότυπο, ακολουθώντας άλλες εταιρείες όπως η Ford, η GM, η Rivian, η Volvo, η Polestar, η Nissan, η Mercedes-Benz και η Fisker.
Η Honda σχεδιάζει να εφαρμόσει το βύσμα της Tesla, γνωστό πλέον ως North American Charging Standard (NACS), σε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2025. Όπως και κάθε άλλος κατασκευαστής που έχει υιοθετήσει το NACS, η Honda υπόσχεται τη διαθεσιμότητα ενός προσαρμογέα CCS Combo σε NACS πριν από το 2025, ώστε τα υπάρχοντα μοντέλα (και αυτά που θα κυκλοφορήσουν σύντομα, όπως το Prologue) να έχουν πρόσβαση στο εκτεταμένο και αξιόπιστο δίκτυο Supercharger της Tesla.
Πριν από την απόφασή της να υιοθετήσει το NACS, η Honda συμμετείχε σε μια κοινοπραξία με τις BMW, GM, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz και Stellantis για τη δημιουργία ενός πανεθνικού δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Τα δίκτυα ταχείας φόρτισης DC που δεν έχουν κατασκευαστεί από την Tesla έχουν αποδειχθεί σε μεγάλο βαθμό αναξιόπιστα. Ωστόσο, με την πρόσβαση στο δίκτυο Supercharger της Tesla και την κατασκευή ενός νέου δικτύου, η ζωή των μελλοντικών ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων της Honda μπορεί να γίνει ευκολότερη όταν η αυτοκινητοβιομηχανία τα κυκλοφορήσει τελικά.
ΣΧΟΛΙΑ (15)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση