Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στη σημαντική πτώση των πωλήσεων που αντιμετωπίζει η εταιρεία στην Ευρώπη και την Κίνα.
Η στροφή προς τα οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι κάτι νέο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, όταν οι υψηλές τιμές του πετρελαίου είχαν μειώσει δραστικά τη ζήτηση για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Volkswagen είχε επενδύσει σε ένα σύστημα μπαταρίας που τροφοδοτούσε το πρώτο της ηλεκτρικό πρωτότυπο, το Elektro Bus.
Σήμερα, η εταιρεία αντιμετωπίζει παρόμοιες προκλήσεις και στρέφεται και πάλι στην ηλεκτροκίνηση. Ο Thomas Schaefer τόνισε την ανάγκη για κερδοφόρα παραγωγή οχημάτων σε προσιτές τιμές, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική σημασία της κίνησης αυτής για τη Volkswagen.
Ένα από τα μοντέλα που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής είναι το ID.2all, ένα hatchback του οποίου η ανάπτυξη επιταχύνεται σημαντικά. Ο χρόνος ανάπτυξης του οχήματος μειώνεται από 50 σε 36 μήνες, με στόχο την κυκλοφορία του το 2025 σε τιμή κάτω των 25.000 ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Larry Blume, έχει επίσης αναφερθεί στην πιθανότητα κυκλοφορίας ενός ηλεκτρικού οχήματος με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ μετά το 2025. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές ποια από αυτά τα μοντέλα θα φτάσουν στην αμερικανική αγορά.
Η Volkswagen America έχει ανακοινώσει σχέδια για την κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού οχήματος με τιμή κάτω των 35.000 δολαρίων στις ΗΠΑ μέχρι το 2027. Ωστόσο, η επίτευξη αυτού του στόχου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κόστος των μπαταριών, το οποίο αποτελεί ένα από τα κύρια εμπόδια στη μείωση του κόστους παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων.
Για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, η Volkswagen αναπτύσσει τη δική της τεχνολογία μπαταρίας (κυψέλη) σε διάφορα εργοστάσια στην Ευρώπη, καθώς και σε ένα εργοστάσιο στο Οντάριο του Καναδά. Ωστόσο, για να μπορέσουν οι υποψήφιοι αγοραστές στις ΗΠΑ να επωφεληθούν από την φορολογική έκπτωση 7.500 δολαρίων που προβλέπεται από τον Νόμο για τη Μείωση του Πληθωρισμού (Inflation Reduction Act), το όχημα και τα εξαρτήματά του, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας, πρέπει να παράγονται, τουλάχιστον εν μέρει, εντός των ΗΠΑ.
Η Volkswagen διαθέτει ήδη ένα εργοστάσιο στο Chattanooga του Tennessee και σχεδιάζει ένα νέο εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές αν οι νέες ενιαίες κυψέλες μπαταριών θα κατασκευάζονται ή θα συναρμολογούνται σε αυτές τις εγκαταστάσεις.
Η στροφή της Volkswagen προς τα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Καθώς οι κυβερνήσεις παγκοσμίως θεσπίζουν αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων και προωθούν την ηλεκτροκίνηση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να προσαρμοστούν και να καινοτομήσουν.
Άλλωστε οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του ID.4, του πρώτου της ηλεκτρικού SUV, στο εργοστάσιό της στο Chattanooga του Tennessee.
- 1
- 5
ΣΧΟΛΙΑ (44)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση