Φιλοδοξία της εταιρίας με το L60 είναι να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι στο Model Y της Tesla.

H Nio, κινεζική εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσίασε την πρώτη της πρόταση στην κατηγορία των οικονομικότερων αυτοκινήτων, τα οποία παρουσιάζει μέσω της Onvo, επιχειρώντας να αμφισβητήσει τα πρωτεία του πλέον επιτυχημένου μοντέλου της Tesla.

Με τις τιμές να ξεκινούν από τα 219.000 γιουάν (27.900 ευρώ), το L60 SUV είναι πάνω από 10% οικονομικότερο σε σχέση με το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ολόκληρο τον κόσμο, το Model Y της Tesla, το οποίο στην Κίνα διατίθεται έναντι 249.900 γιουάν (31.700 ευρώ, οι τιμές στην Ευρώπη είναι ακόμη υψηλότερες).

H παρουσίαση πραγματοποιήθηκε την ίδια εβδομάδα κατά την οποία ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν ανακοίνωσε ότι θα τετραπλασίαζε το φόρο εισαγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα.

Όπως και άλλες εταιρίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα, η Tesla βρίσκεται το τελευταίο διάστημα αντιμέτωπη με συρρικνούμενες πωλήσεις, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός από κινεζικές μάρκες.

Το όχημα παρουσιάστηκε στη Σαγκάη από το διευθύνοντα σύμβουλο της Nio, το Γουίλιαμ Λι, ο οποίος δεν έκρυψε ότι στόχος της εταιρίας ήταν να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι στο Model Y της Tesla, αλλά και το RAV4 της Toyota.

"Με τις τεχνολογίες να εξελίσσονται και την αντίληψη των ανθρώπων γύρω από τα έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα να ενισχύεται, τώρα είναι η στιγμή να επανακαθορίσουμε τα νέα πρότυπα των οικογενειακών αυτοκινήτων", δήλωσε χαρακτηριστικά ο κύριος Λι.

Η εταιρία δέχεται ήδη παραγγελίες για το L60 και στοχεύει να ξεκινήσει παραδόσεις το Σεπτέμβριο.

Στελέχη της Nio δήλωσαν ότι στόχο έχουν να παρουσιάζουν από ένα νέο μοντέλο Onvo κάθε χρόνο, στο πλαίσιο των προσπαθειών επέκτασης στην αγορά των οικογενειακών αυτοκινήτων.

Μέσα από την Onvo, η Nio ελπίζει να ενισχύσει την παρουσία της και εκτός των συνόρων της Κίνας.

Όμως, στην προσπάθεια αυτή βρίσκεται αντιμέτωποι με δασμούς της τάξης του 100% στις ΗΠΑ, αλλά και τη συνεχιζόμενη έρευνα εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις εισαγωγές από την Κίνα.

Οι εταιρίες που ασχολούνται με την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζουν ισχυρές προκλήσεις, διεθνώς, καθώς οι πωλήσεις δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες, ενώ ο ανταγωνισμός αυξάνεται.

Τον Απρίλιο, λόγου χάρη, η Tesla άρχισε να απολύει ποσοστό άνω του 10% των εργαζομένων της στα ηλεκτρικά οχήματα, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αργότερα τον ίδιο μήνα, η εταιρία του Ίλον Μασκ ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της για το πρώτο τρίμηνο του έτους είχαν καταγράψει πτώση άνω του 50% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Την ίδια ώρα, η κινεζική BYD ανακοίνωνε ότι τα κέρδη της είχαν καταγράψει πτώση, καθώς η εταιρία αντιμετώπιζε μειωμένη ζήτηση, αλλά και πόλεμο τιμών, στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων του πλανήτη.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 9