Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD ανακοίνωσ πρόσφατα την καινοτόμο τεχνολογία φόρτισης "Super e-Platform", που επιτρέπει στα οχήματά της να αποκτούν αυτονομία 400 χιλιομέτρων (249 μίλια) με μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.
Όπως ανακοινώθηκε, η νέα τεχνολογία που έχει αναπτύξει η κινεζική εταιρεία θα επιτυγχάνει μέγιστη ισχύ φόρτισης έως και 1.000kW. Η τιμή αυτή είναι διπλάσια από την ταχύτητα που υπόσχονται οι μελλοντικοί υπερφορτιστές V4 της Tesla, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στα 500kW εντός του έτους.
Η νέα πλατφόρμα φόρτισης της BYD θα διατίθεται αρχικά σε δύο μοντέλα αυτοκινήτων: το Han L sedan και το SUV Tang L. Οι τιμές εκκίνησης των δύο οχημάτων είναι από 270.000 γιουάν, δηλαδή περίπου 37.330 δολάρια.
Ο ιδρυτής της BYD, Wang Chuanfu, ανέφερε σχετικά από την εκδήλωση παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στη Σενζέν: «Προκειμένου να επιλύσουμε ολοκληρωτικά το πρόβλημα του άγχους των χρηστών σχετικά με τη φόρτιση, επιδιώκουμε να μειώσουμε τον χρόνο φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, ώστε να είναι εξίσου σύντομος με εκείνον του ανεφοδιασμού των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Αυτή είναι η πρώτη φορά στον κλάδο που επιτυγχάνεται ισχύς φόρτισης επιπέδου μεγαβάτ.»
Εκτός από την τεχνολογική καινοτομία, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ένα μεγάλο σχέδιο επένδυσης σε υποδομές φόρτισης, δεσμευόμενη να κατασκευάσει πάνω από 4.000 νέους υπερφορτιστές σε όλη την Κίνα. Παρ’ όλα αυτά, δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της κατασκευής της υποδομής. Σύμφωνα με το Reuters, η ανακοίνωση της BYD αποτελεί μια ιδιαίτερη κίνηση, δεδομένου ότι οι περισσότεροι κάτοχοι αυτοκινήτων της εταιρείας στην Κίνα μέχρι πρότινος βασίζονταν σε φορτιστές άλλων κατασκευαστών.
Αυτή πάντως δεν είναι η μόνη καινοτόμος κίνηση από την BYD που έχει προσελκύσει τα φώτα της δημοσιότητας. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η εταιρεία παρουσίασε έναν εκτοξευτή drone στην οροφή των οχημάτων της, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την DJI και επιτρέπει στα drones να απογειώνονται και να προσγειώνονται με ταχύτητα έως 25 km/h.
Η BYD βρίσκεται πλέον όλο και πιο κοντά στη Tesla σε επίπεδο πωλήσεων, έχοντας πωλήσει πέρυσι 1,76 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έναντι 1,79 εκατομμυρίων της Tesla. Το 90% αυτών των πωλήσεων αφορά την εσωτερική αγορά της Κίνας, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο στις πωλήσεις της εταιρείας εξακολουθούν να κατέχουν τα υβριδικά της οχήματα.
-
4
ΣΧΟΛΙΑ (35)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση