H Volkswagen συνεργάστηκε με την AirConsole, πλατφόρμα gaming, προκειμένου να ενσωματώσει διάφορα multiplayer παιχνίδια στην εμπειρία που θα προσφέρουν τα οχήματά της στην Ευρώπη, τόσο στους οδηγούς όσο και τους επιβάτες.
Η AirConsole προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό τίτλων για χαλαρό gaming, από αγώνες ταχύτητας μέχρι αθλητικά και παιχνίδια γνώσεων.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να διαθέσει τη λειτουργία αυτή στην αγορά των πρώτων ευρωπαϊκών χωρών μέσα στο Σεπτέμβριο. Έως το τέλος του τρέχοντος έτους θα προσθέσει περισσότερες χώρες.
Στα μοντέλα που θα προσφέρουν τη δυνατότητα αυτή περιλαμβάνονται διάφορες προτάσεις της Volkswagen στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων (ΙD.7, ID.5, ID.4 και ID.3) καθώς και τα νέα μοντέλα των Passat, Tiguan, Golf και Golf Estate, καθώς και ορισμένα υβριδικά.
Για λόγους ασφαλείας, τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα μόνο όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, με τη Volkswagen να έχει στόχο να προσφέρει διασκέδαση στους επιβαίνοντες στη διάρκεια στάσεων για ξεκούραση των ίδιων ή ανεφοδιασμό και φόρτιση των οχημάτων.
Οι τίτλοι της AirConsole θα είναι διαθέσιμοι στις οθόνες των οχημάτων, που θα λειτουργούν σαν κονσόλες gaming. Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους στη θέση των χειριστηρίων.
Προκειμένου να συνδέσουν τα κινητά τους με την εφαρμογή της AirConsole, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα μπορούν να σκανάρουν έναν κωδικό QR που θα εμφανίζεται στην οθόνη. Η πλατφόρμα υποστηρίζει τη συμμετοχή πολλαπλών παικτών ταυτόχρονα, όμως θα μπορεί κανείς να παίζει και μόνος του.
Πίσω από την AirConsole βρίσκεται η N-Dream, μια εταιρία με έδρα τη Ζυρίχη, την οποία ίδρυσε το 2015 ο Άντριν φον Ρέχενμπεργκ, επιστήμονας υπολογιστών και πρώην στέλεχος της Google.
Αυτή τη στιγμή η πλατφόρμα περιλαμβάνει περισσότερα από 130 παιχνίδια και είναι επίσης διαθέσιμη μέσω εφαρμογής περιήγησης στο διαδίκτυο, καθώς και στις Google TV, Android TV και Amazon Fire TV.
Η Volkswagen είναι η δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία με την οποία συνεργάζεται η AirConsole, καθώς πέρυσι κατέληξε σε αντίστοιχη συμφωνία με τη BMW. Σε συνεργασία με τη Sony Pictures, η εταιρία παρουσίασε επίσης τον περασμένο μήνα το "Ποιος Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος" για τα αυτοκίνητα της BMW, χρησιμοποιώντας τεχνολογία μετατροπής κειμένου σε ομιλία.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η αγορά του gaming εντός των αυτοκινήτων θα φτάσει σε αξία τα 4,7 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, καταγράφοντας συνδυαστικό ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης της τάξης του 10,1% στο διάστημα μεταξύ 2024 και 2032.
- 3
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (23)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση