Τόσο η προσοχή της Tesla, όσο και τα φώτα της δημοσιότητας όπως ήταν φυσιολογικό ήταν στραμμένα πάνω στο νέο Model 3 που ανακοινώθηκε πριν μερικές μέρες.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία Tesla δεν παραμελεί το όχημα που την έβαλε ουσιαστικά στο… μάτι των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών και έστρωσε τον δρόμο για να έρθουν στην συνέχεια το Model X και το Model 3.

 

Είχε προηγηθεί βεβαίως το Tesla Roadster, ωστόσο η εμπορική επιτυχία του Model S με περισσότερες από 100 χιλιάδες πωλήσεις έως στον Δεκέμβριο του 2015 ήταν που δημιούργησε τις προϋποθέσεις για να μιλάμε σήμερα για παραγγελίες που ξεπερνούν τις 320 χιλιάδες για το Model 3 (μέχρι τις 31 Μαρτίου η Tesla σε παγκόσμιο επίπεδο είχε πουλήσει 125.οοο οχήματα από την πρώτη παράδοση του Tesla Roadster το 2008).

 

Τώρα, η Tesla φρεσκάρει το Model S, με μία νέα μάσκα (που ουσιαστικά ακολουθεί τις γραμμές και την σχεδιαστική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την μάσκα του Model X) καθώς και νέα φωτιστικά σώματα. Η Tesla επίσης ανακοίνωσε ότι αναβάθμισε το εσωτερικό σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα HEPA, και ισχυρίζεται ότι είναι 100 φορές αποτελεσματικότερο από οποιοδήποτε άλλο φίλτρο αέρα που φέρουν άλλα αυτοκίνητα, ενώ ενίσχυσε τον στάνταρντ φορτιστή από τα 40 amps στα 48 amps ώστε η φόρτιση των μπαταριών του Model S να πραγματοποιείται πιο γρήγορα.

 

Οι πελάτες επίσης που θα αποφασίσουν να αφήσουν στα ταμεία της εταιρείας πάνω από $70.000 για την αγορά του, θα έχουν δύο ακόμη επιλογές για τον εσωτερικό διάκοσμο, με ash wood και dark ash wood.

 

Link.png Site: Engadget