Το συγκεκριμένο σύστημα, σε περίπτωση ατυχήματος, θα δίνει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα των αρχών σχετικά με τον τρόπο που οδηγούσε κάποιος πριν το ατύχημα, τις συνθήκες που επικρατούσαν λίγα δευτερόλεπτα πριν το ατύχημα, την ταχύτητα, την πέδηση, την ανάπτυξη αερόσακων, την κατάσταση και την λειτουργία των διάφορων συστημάτων ασφαλείας κ.ά.
Χάρη στη βοήθεια του, οι αρχές θα μπορούν να έχουν μία σαφέστερη εικόνα για τις συνθήκες του ατυχήματος και για την υπαιτιότητα των εμπλεκόμενων οδηγών. Τα δεδομένα που συλλέγει το EDR είναι ανώνυμα πάντως -αποτελούν εμπιστευτικές πληροφορίες- και θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την ανάλυση και την έρευνα συμβάντων. Έτσι, στα δεδομένα δεν περιλαμβάνεται κάποιο στοιχείο αναγνώρισης του αυτοκινήτου, του οδηγού ή του ιδιοκτήτη του ενώ δεν περιέχουν δεδομένα βίντεο ή ήχου.
Η καταγραφή των δεδομένων αφορά τα λίγα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση ενώ μετά τη σύγκρουση, το σύστημα θα ενεργοποιεί ένα αυτόματο σύστημα ειδοποίησης σύγκρουσης (ACN). Τα δεδομένα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις αστυνομικές ή δικαστικές αρχές σε περίπτωση κάποιου συμβάντος, για τη λήψη σωστών αποφάσεων για την υπαιτιότητα ενός οδηγού.
Όπως αναφέραμε, όλα τα αυτοκίνητα ή ημιφορτηγά που θα λαμβάνουν έγκριση για πώληση από τις 6 Ιουλίου θα πρέπει υποχρεωτικά να ενσωματώνουν το «μαύρο κουτί». Η απόφαση δεν αφορά αυτοκίνητα που έχουν ήδη λάβει έγκριση κυκλοφορίας ή κυκλοφορούν σήμερα. Παρόλα αυτά, από τις 6 Ιουλίου του 2024, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι υποχρεωμένες να τοποθετούν σύστημα EDR σε όλα τα καινούρια τους αυτοκίνητα.
- 14
- 7
ΣΧΟΛΙΑ (170)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση