Αν και στο παρελθόν έχουμε δει την εφαρμογή της τεχνολογίας τρισδιάστατης εκτύπωσης στον συγκεκριμένο τομέα –όπως σε αυτό το Audi Union Typ C σε κλίμακα 2:1- ο Kevin Czinger και η εταιρεία του Divergent Microfactories προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα εκτυπώνοντας τρισδιάστατα το σασί ενός supercar, το οποίο έχει κινητήρα 700bhp με ροπή 678Nm που του προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα.
Το Blade όπως είναι η ονομασία του supercar των Divergent Microfactories επιδεικνύει βάρος μόλις 630 κιλών και έχει 3D-εκτυπωθεί χρησιμοποιώντας αλουμίνιο με ενισχύσεις ανθρακονημάτων. Ελαφρύ αλλά το ίδιο στιβαρό με άλλα supercars, το Blade αποτελεί απόδειξη πόσο ωφέλιμη είναι η τεχνολογία 3D printing , ακόμα και στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Παραδοσιακά, η κατασκευή ενός αυτοκινήτου απαιτεί ακριβά μηχανήματα και εργαλεία, και πραγματοποιείται σε πανάκριβα εργοστάσια. Παίρνει σχεδόν μία δεκαετία για ROI (Return of Investment) από τέτοιου είδους επενδύσεις. Ο Czinger και η Divergent Microfactories απέδειξαν ότι μία διαδικασία που βασίζεται στην τεχνολογία 3D printing μπορεί να φτάσει στο ένα πεντηκοστό του κόστους.
Βεβαίως, η Divergent Microfactories δεν είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, αλλά μία εταιρεία τεχνολογίας και δημιούργησε μόνο το σασί του Blade, αλλά η επίδειξη ενός supercar που έχει κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας 3D printing ήταν ένας εξαιρετικός τρόπος να επιδείξει τα οφέλη της τεχνολογίας και να περάσει το μήνυμα της με εντυπωσιακό τρόπο. Όπως αναφέραμε, η Audi έχει δείξει ενδιαφέρον, και ενδεχομένως μελλοντικά να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για ορισμένα μέρη του εσωτερικού των αυτοκινήτων της.
Site: SlashGear
ΣΧΟΛΙΑ (21)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση