Τα ηλεκτρόδια καταγράφουν την εγκεφαλική δραστηριότητα, ώστε ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης να προβλέπει αν ο οδηγός πρόκειται να φρενάρει ή να επιταχύνει. Έτσι, προσαρμόζει την κίνηση του οχήματος ανάλογα, 0,2 έως 0,5 δευτερόλεπτα πριν ο χρήστης πατήσει το πεντάλ.
Σύμφωνα με τη Nissan, η τεχνολογία B2V κινείται στον αντίποδα της αυτόνομης οδήγησης, όπου ο άνθρωπος παραχωρεί την πλοήγηση του αυτοκινήτου σε αλγόριθμους και αισθητήρες. Κι αυτό γιατί χρησιμοποιεί τα εγκεφαλικά κύματα του ανθρώπου, για να κάνει την οδήγηση πιο συναρπαστική και απολαυστική.
Πάντως, η καινοτομία της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να κάνει πιο ασφαλή και τα συστήματα της αυτόνομης οδήγησης. Ο λόγος είναι πως, ακόμη κι όταν τα αυτόνομα οχήματα γίνουν ο κανόνας, εταιρείες όπως η Nissan θα συνεχίσουν να δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να να πάρει υπό τον έλεγχό του το Ι.Χ., αν το θελήσει.
Σε μία τέτοια περίπτωση, ένα σημαντικό πρόβλημα αφορά τη μετάβαση από την αυτόνομη στη χειροκίνητη οδήγηση, καθώς έχει αποδειχθεί πως οι οδηγοί δεν έχουν την απαραίτητη προσήλωση, ώστε να αναλάβουν το τιμόνι όσο γρήγορα χρειάζεται. Επομένως, η τεχνολογία B2V θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ενδιάμεσο στάδιο σε αυτή τη μετάβαση, “γεφυρώνοντας” το χρονικό κενό.
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (32)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση