Οι ερευνητές της αμερικανικής εταιρείας, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τις Dolcera και IHS Automotive, εκτίμησαν ότι τα επενδυτικά κεφάλαια που θα δαπανηθούν από τους OEM κατασκευαστές αναμένεται να αγγίξουν ακόμα και τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας (2020) - εκ των οποίων τα 15 δις θα αφορούν συστήματα αποφυγής συγκρούσεων και πλοήγησης, ενώ τα υπόλοιπα 10 δις θα αφορούν συστήματα υπερήχων και ραντάρ. Αρκετά από αυτά τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν και για την βελτιστοποίηση των συστημάτων LIDAR (LIght Detection And Ranging), τα οποία επιτρέπουν τη συλλογή δεδομένων μεγάλης ακρίβειας χρησιμοποιώντας τεχνικές σάρωσης με ακτίνες λέιζερ.
Ανάμεσα στα ονόματα των προμηθευτών, όσον αφορά τα παραπάνω περιφερειακά συστήματα, φιγουράρουν ονόματα μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, όπως Continental AG, Robert Bosch GmbH, Valeo, Autoliv, Delphi και Denso.
Σύμφωνα μάλιστα με την βρετανική Autocar, ανάμεσα στις κατασκευάστριες εταιρείες που θα ξοδέψουν τα περισσότερα κεφάλαια βρίσκεται και η ινδική Mahindra (M&M), η οποία ενδιαφέρεται να επιταχύνει τις διαδικασίες κατασκευής (αυτόνομων) ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς σύμφωνα με δηλώσεις Ινδών αξιωματούχων τα αυτοκίνητα της χώρας θα πρέπει να αντικατασταθούν σταδιακά με ηλεκτροκίνητα μοντέλα (μέχρι το 2030).
Η Mahindra, η οποία διαθέτει και δική της ομάδα Formula Ε, σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τις νέες αυτές τεχνολογίες για να εξοπλίσει αρχικά τις μελλοντικές της ναυαρχίδες και στη συνέχεια να αναβαθμίσει και τα οχήματα που κυκλοφορούν με τα εμπορικά λογότυπα Ssangyong και Pininfarina, τα δικαιώματα των οποίων ανήκουν στην ινδική αυτοκινητοβιομηχανία.
Ωστόσο, έντονες κριτικές ασκούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα για την (beta) χρήση εξελιγμένων συστημάτων αυτόματης πλοήγησης, καθώς ένα μοντέλο Tesla Χ - το οποίο κατά πάσα πιθανότητα εκινείτο με το σύστημα Autopilot ενεργοποιημένο - συνετρίβη στο Turnpike της Πενσιλβανία (αν και κανένας από τους επιβάτες του αυτοκινήτου δεν τραυματίστηκε σοβαρά) ενώ οι αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ διερευνούν ακόμα το ρόλο που έπαιξε η λειτουργία του αυτόματου πιλότου στη μοιραία συντριβή ενός Tesla Model S τον περασμένο Μάιο.
Site: Autoblog
ΣΧΟΛΙΑ (46)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση