Το πλεονέκτημα των αεροπλάνων της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι πως δεν χρειάζονται μεγάλο αεροδιάδρομο για να απογειωθούν, όπως τα ελικόπτερα, ενώ εν πτήσει μπορούν να αναπτύξουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες, όπως οποιοδήποτε αεροσκάφος με σταθερά πτερύγια.
Για τις δοκιμές, η εταιρεία χρησιμοποίησε μία διθέσια εκδοχή του Lilium Jet, δηλαδή μία μικρότερη παραλλαγή του αεροσκάφους που ελπίζει να δημιουργήσει. Με την ευκαιρία, η Lilium ανακοίνωσε ένα νέο 5-θέσιο σχέδιο, το οποίο υποστηρίζει πως στο μέλλον θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν “ιπτάμενο ταξί”.
“Σήμα κατατεθέν” του Lilium Jet είναι η κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μάλιστα προέρχεται κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές. Αν και άλλοι κατασκευαστές επικεντρώνονται στην τεχνολογία VTOL, πολλοί από αυτούς επιστρατεύουν ένα υβριδικό τρόπο κίνησης, για να αντιμετωπίσουν κάποια από τα προβλήματα στη σχεδίαση και την απόδοση που δημιουργεί η αποκλειστική χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η μπαταρία εξασφαλίζει στο αεροπλάνο αυτονομία 300 χιλιομέτρων και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
Site: Techcrunch
ΣΧΟΛΙΑ (44)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση