Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis, η οποία ελέγχει μάρκες όπως η Peugeot, η Fiat και η Chrysler, ανακοίνωσε την Τετάρτη μια νέα συνεργασία, με τον γαλλικό κρατικό ερευνητικό οργανισμό CEA, με στόχο την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.
Η εξέλιξη αυτή χαρακτηρίζεται από κύκλους της αγοράς ως σημαντική, καθώς αυτοκινητοβιομηχανίες σε ολόκληρο τον κόσμο διερευνούν νέες τεχνολογίες κατασκευής μπαταριών, με στόχο τον περιορισμό του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι πρωτοβουλίες αυτές καταγράφονται εν μέσω μιας βραδύτερης του αναμενόμενου αύξησης της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, εξαιτίας του υψηλού κόστους δανεισμού, της ευρύτερης οικονομικής αβεβαιότητας και της προτίμησης των καταναλωτών προς τα υβριδικά οχήματα.
Επιχειρώντας να αντιμετωπίσουν την κατάσταση αυτή, εταιρίες όπως η Tesla έχουν προχωρήσει σε μειώσεις τιμών ή προσφέρουν κίνητρα, προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές στις εκθέσεις τους.
Την ίδια ώρα, αναλυτές εκτιμούν ότι θα εξακολουθήσουν να ασκούνται πιέσεις για τον περιορισμό του κόστους της όλης κατασκευής και ειδικότερα των μπαταριών.
"Γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία μπαταριών βρίσκεται στο μεταίχμιο αλλαγών. Παρότι δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό, είμαστε αποφασισμένοι να βρεθούμε στην πρώτη γραμμή αυτής της μετάβασης. Εσωτερικά, καταβάλουμε διαρκείς προσπάθειες, ποντάροντας σε διάφορες περιπτώσεις, καθώς διερευνούμε μια σειρά τεχνολογιών", δήλωσε ο Νεντ Κιούρικ, επικεφαλής του τομέα Μηχανικής και Τεχνολογίας της Stellantis.
"Παράλληλα, συνεργαζόμαστε στενά με τεχνολογικές εταιρίες, εργαστήρια, π[ανεπιστήμια και τα πλέον διακεκριμένα ερευνητικά ιδρύματα στον κόσμο, όπως η CEA. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία αυτή θα επιταχύνει την άφιξη σημαντικών τεχνολογιών ως προς τις κυψέλες μπαταριών, υποστηρίζοντας έτσι την αποστολή μας να προσφέρουμε καθαρές, ασφαλείς και οικονομικές προτάσεις αυτοκίνησης στους πελάτες μας", συμπλήρωσε.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε διεθνές επίπεδο αναμένεται να αυξηθούν στα 16,6 εκατομμύρια οχήματα μέσα στο 2024, από 13,7 εκατομμύρια το 2023, σύμφωνα με τη Διεθνή Υπηρεσία Ενέργειας, με την ανάπτυξη που καταγράφεται στην Κίνα να υπερβαίνει αυτή των υπολοίπων περιοχών.
Τον Ιούνιο, ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, δήλωσε ότι οι συνέργειες που προέκυψαν από τη συγχώνευση, το 2021, μεταξύ της Fiat-Chrysler με τη γαλλική PSA, την εταιρία πίσω από τα Peugeot, ανήλθαν στα 8,4 δισεκατομμύρια ευρώ, υπερδιπλάσια των αρχικών στόχων.
Παράλληλα, η Stellantis ανακοίνωσε πως θα έθετε ως στόχο να διανείμει υψηλότερα μερίσματα, έως και 30%, μέσα στο 2025, έναντι του 25% που διένεμε τα τελευταία χρόνια, ενώ θα αποδώσει στους μετόχους της ποσό ύψους τουλάχιστον 7,7 δισεκατομμυρίων ευρώ, μέσω μερισμάτων και επαναγοράς μετοχών, μέσα στο 2024.
ΣΧΟΛΙΑ (23)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση