Συνδυαστικά, τα δύο powertrains προσφέρουν 221 ίππους, με την μηχανή εσωτερικής καύσης διπλού τούρμπο (twin turbo) να αποδίδει 134 ίππους και το ηλεκτρικό μοτέρ να προσφέρει 87 ίππους. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα υβριδικά μοντέλα, το Countryman S E διαθέτει πολλαπλά modes με βάση τον τρόπο λειτουργίας, την αυτονομία κ.ά.
Αυτά τα modes, τα οποία η Mini αποκαλεί eDrive modes περιλαμβάνουν λειτουργία αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ, ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την μηχανή εσωτερικής καύσης, αλλά με την δεύτερη να εισέρχεται σε λειτουργία στις υψηλές στροφές ή σε περιπτώσεις μεγάλης επιτάχυνσης καθώς και mode αποκλειστικής λειτουργίας της μηχανής εσωτερικής καύσης που κρατάει την μπαταρία “γεμάτη. Σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, το Mini Countryman S E μπορεί να κινηθεί για 25 μίλια περίπου.
Το ηλεκτρικό σύστημα του Countryman S E βασίζεται στην πλατφόρμα eDrive που χρησιμοποιείται από την μητρική εταιρεία BMW στα ηλεκτρικά οχήματα i3 και i8. Σε κάποια φάση –ενδεχομένως το 2019- η Mini πρόκειται να παρουσιάσει ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο Mini. Στην σημερινή μορφή του Countryman S E είναι μακρύτερο κατά οκτώ ίντσες και φαρδύτερο κατά μία ίντσα σε σχέση με τα σημερινά μοντέλα Countryman. Στο εσωτερικό του διαθέτει οθόνη 6,5 ιντσών για navigation και media playback, πανοραμική οροφή, keyless entry, laser προβολείς καθώς και προβολείς ομίχλης. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακόμα την ημερομηνία διάθεσης ή το κόστος του νέου μοντέλου της.
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (14)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση