Πιο συγκεκριμένα, τα Tesla Model S 70 και 75 –τόσο στις πισωκίνητες όσο και στις AWD εκδόσεις- θα μοιράζονται το ίδιο battery pack (75kWh), και η μοναδική διαφορά τους θα είναι μερικές γραμμές κώδικα που περιορίζουν την χωρητικότητα της μπαταρίας στο Model S 70.
Αν ο ιδιοκτήτης ενός 70 αποφασίσει να ξεκλειδώσει την επιπλέον χωρητικότητα, το over-the-air λογισμικό θα του στοιχίσει $3250, με εξαίρεση τους πελάτες του 2017 Model S 70 που παρέλαβαν το αυτοκίνητο τους πριν από την ανακοίνωση του 75, και οι οποίοι θα πληρώσουν $3000 για το αντίστοιχο OTA update.
Το Model S 75 προσφέρει αυτονομία περίπου 407 χιλιομέτρων, με την Tesla να διαφημίζει ότι τα dual-motor μοντέλα έχουν αυτονομία περίπου 417 χιλιομέτρων. Αν ο ιδιοκτήτης ενός Model S 70 αποφασίσει ότι θέλει τα σχεδόν 31 χιλιόμετρα που προσφέρει η αναβάθμιση, η Tesla του προσφέρει και ένα νέο σηματάκι, ώστε το Model S 70 να γίνει ένα πραγματικό Model S 75.
Ενδεχομένως, το υψηλό αντίτιμο της αναβάθμισης, να βάλει σε σκέψεις κάποιους για να ξεκλειδώσουν την επιπλέον χωρητικότητα της μπαταρίας, και τότε θα πρέπει να περιμένουμε την αντίδραση του Elon Musk, αν κάποιος τα καταφέρει.
Site: Caranddriver
ΣΧΟΛΙΑ (74)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση