Συμμετοχή στην “κούρσα” ανάπτυξης απέκτησε και η Ρωσία με τη Yandex, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ίντερνετ της χώρας.

Η Yandex ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι ξεκινά το δικό της πρότζεκτ ανάπτυξης αυτοκινήτων χωρίς οδηγό, για τη δημιουργία στο μέλλον μίας υπηρεσίες ρομποτικών ταξί.

 

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει να δημιουργεί τις απαραίτητες τεχνολογίας για αυτόνομα οχήματα Κατηγορίας 5 (τα οποία δηλαδή δεν θα χρειάζονται την παρέμβαση ανθρώπου). Σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές της στις αρχές της επόμενης χρονιάς, σε δημόσιους δρόμους.

 

 

Από τις γνωστές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο είναι η Waymo (θυγατρική της Google) και η Uber. Στην Ασία, δοκιμές έχει ξεκινήσει στην Κίνα ο ιντερνετικός κολοσσός Baidu, ενώ η Nutonomy (spin-off του ΜΙΤ) ξεκίνησε τεστ ρομποτικών ταξί στη Σιγκαπούρη, τα οποία σχεδιάζει να επεκτείνει σε συνεργασία με τη Groupe PSA, μητρική της Peugeot. Επίσης, άδεια έχει λάβει η Samsung στη Νότια Κορέα, ενώ η ινδική Tata Elxsi αναπτύσσει κιτ τα οποία θα μπορούν να εγκατασταθούν σε υπάρχοντα Ι.Χ.

 

Σύμφωνα πάντως με πρόσφατη έκθεση της Navigant Research, προβάδισμα έχουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς διαθέτουν τεράστιο know-how στον τομέα, πολύ μεγάλες δυνατότητες παραγωγής, στρατηγική πρόσβασης στην αγορά και δίκτυο διανομής. Μάλιστα, από αυτές, στην αιχμή βρίσκονται οι GM και Ford.

 

Link.png Site: TheNextWeb