Η Tesla προχωράει σ' αυτή την κίνηση καθώς οι πωλήσεις της στη Κίνα έχουν πέσει το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους, μη καταφέρνοντας να φθάσουν τους αρχικούς της στόχους. Οι πιθανοί λόγοι ενδέχεται να αφορούν την αυτονομία των αυτοκινήτων Tesla και το γεγονός πως οι τοπικοί καταναλωτές δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με τη συχνή φόρτιση των αυτοκινήτων αλλά με το συχνό ανεφοδιασμό τους με βενζίνη.
Ωστόσο, οι πραγματικοί λόγοι που η εταιρεία δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα στη Κίνα παραμένουν άγνωστοι, η γενική αντιμετώπιση της εταιρείας, δίνει μια αίσθηση του προβλήματος. Η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει το ενδιαφέρον της προς τους καταναλωτές της και τις υπηρεσίες που τους προσφέρει, στοχεύοντας στο γεγονός πως ένας ευχαριστημένος καταναλωτής θα προτείνει τo προϊόν σε άλλους 20 καταναλωτές.
Site: SlashGear
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση