Η καινοτόμος αμαξοστοιχία έχει τη δυνατότητα να διανύει αποστάσεις 100 χλμ. ενώ, χάρις στην αυτοματοποίηση, ο “οδηγός” θα μπορεί να επικεντρωθεί στην επίβλεψη της λειτουργίας της. Στόχος είναι να φανεί εάν αλληλεπιδρούν σωστά το σύστημα σηματοδότησης και το σύστημα ελέγχου της αμαξοστοιχίας, ώστε να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια με ασφάλεια.
Η Alstom υπέγραψε συμφωνία με την ολλανδικό οργανισμό σιδηροδρόμων ProRail και την εταιρεία Rotterdam Rail Feeding (RRF), προκειμένου να πραγματοποιήσει δοκιμές στη διπλή γραμμή Betuweroute για φορτηγά τρένα, η οποία συνδέει την πόλη του Ρότερνταμ με τη Γερμανία.
Αν και η αυτόνομη πλοήγηση θεωρείται το μέλλον των μετακινήσεων, δεν αναμένεται τα τρένα χωρίς οδηγούς να έχουν πλήρη αυτονομία.
Ειδικοί επισημαίνουν στο BBC ότι πάντοτε κάποιος χρειάζεται για να παρεμβαίνει στο δρομολόγιο σε έκτακτες περίπτωσεις, όταν π.χ. υπάρχουν αυτοκίνητα ή άνθρωποι επάνω στις ράγες. Ο οδηγός έχει πιο άμεση αντίληψη αυτών των γεγονότων και υπολογιστές δεν είναι ακόμη αρκετά «έξυπνοι».
Ήδη τεχνολογία αυτοματισμού εφαρμόζεται στη γραμμή Docklands Light Railway (DLR) στη Βρετανία. Εντούτοις, προβλέπεται ότι θα χρειαστούν 30 με 50 έτη για την εφαρμογή της στην Ευρώπη, επειδή είναι δύσκολο να υλοποιηθεί ένα ασφαλές σύστημα σηματοδότησης για μεγάλες αποστάσεις. Ευκολότερο είναι να σχεδιαστούν εξαρχής αυτοματοποιημένες γραμμές, παρά να αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες.
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (56)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση