Έφτασε η ώρα για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό να αποκτήσει νέα εμφάνιση, και πιστός στις open-source ρίζες του, ζητάει από την κοινότητα για feedback σχετικά με τον επανασχεδιασμό του λογότυπου του. Έτσι, ξεκίνησε μία διαδικασία Ανοιχτού Σχεδιασμού για να “εκσυγχρονίσει την ταυτότητα της εμπορικής επωνυμίας”.

O οργανισμός Mozilla ξεκίνησε την φάση της “Δημιουργικής Στρατηγικής”, στην οποία καλεί την κοινότητα να μοιραστεί ιδέες για κατευθύνσεις στον τρόπο “που θα παρουσιαστεί εκ νέου στον κόσμο”. Όσοι το επιθυμείτε μπορείτε να σχολιάζετε πάνω σε θέματα που αναρτά η εταιρεία για να δηλώσετε τι σας αρέσει και τι όχι ή μπορείτε να υποβάλλετε παραδείγματα σχεδίων.

 

“Σε αυτή την αρχική φάση, είμαστε πολύ ανοιχτοί από όλες τις οπτικές γωνίες” λέει η εταιρεία στην ιστοσελίδα Open Design About. Αφού συλλέξει και επιμεληθεί τις ιδέες και τις απόψεις των χρηστών, ο Mozilla θα συνεργαστεί με ένα γραφείο που ειδικεύεται σε ζητήματα ταυτότητας της εμπορικής επωνυμίας για να καταλήξει σε κάποιες ιδέες και προσχέδια, και μετά θα καλέσει σχεδιαστές αλλά και μη σχεδιαστές να μοιραστούν τις ιδέες και τις σκέψεις τους.

 

Τα αρχικά σχέδια και ιδέες που θα προκύψουν από την παραπάνω φάση, θα περάσουν από έλεγχο και ραφινάρισμα, για να προκύψουν εκείνα που ταιριάζουν καλύτερα στις διαδικτυακές επιχειρήσεις και δραστηριότητες, στις κοινότητες και στις εξωτερικές διαφημιστικές καμπάνιες του οργανισμού Mozilla. Στην συνέχεια, ο οργανισμός θα επιλέξει ένα σχέδιο (θέμα) το οποίο θα παρουσιάσει τον Νοέμβριο.

 

Ο Επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ του Mozilla, Jaycha Kaykas-Wolff είπε στο Engadget, ότι το άνοιγμα της διαδικασίας του design, θα έχει ως αποτέλεσμα μία μεγαλύτερη συνεισφορά και συμμετοχή, ώστε να έχουν πρόσβαση σε μία ευρύτερη ποικιλία απόψεων από όλο τον κόσμο. “Αυτή η ποικιλομορφία των ιδεών, πιστεύουμε ότι θα μας αποφέρει καλύτερο αποτέλεσμα” είπε.

 

Αν και ψάχνει στο κοινό για ιδέες και απόψεις, ο οργανισμός Mozilla διευκρίνισε ότι η επιλογή του να ανοίξει την διαδικασία, δεν έχει σχέση με το πληθοποριστικό μοντέλο όσον αφορά στον επανασχεδιασμού του λογότυπου.

 

Link.png Site: Engadget