Έτσι η εταιρεία υποστηρίζει ότι το Web θα μπορεί να συναγωνίζεται τα “εγγενή” παιχνίδια και να μην περιορίζεται μόνο στα κλασσικά. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν ορισμένα θέματα που πρέπει να επιλυθούν όπως οι χρόνοι φόρτωσης των WebGL εφαρμογών. Για παράδειγμα η αναμονή για τη φόρτωση ενός επιπέδου ενός παιχνιδιού θα μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 30 λεπτά.
Για το λόγο αυτό ο όμιλος Khronos ο οποίος βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του OpenGL και του WebGL έχει προσεγγίσει με νέες πρακτικές το συγκεκριμένο πρόβλημα. Έχει προγραμματιστεί έτσι ώστε να αναπτυχθούν νέα πρότυπα 3D μοντέλων, γραφικών και άλλων δεδομένων που χρειάζονται οι 3D εφαρμογές.
Έτσι στα online games θα φορτώνονται τα δεδομένα ανάλογα με τη διαθέσιμη ταχύτητα του δικτύου η οποία θα υπολογίζεται τη στιγμή της φόρτωσης των γραφικών. Στα συστήματα με αργές συνδέσεις Internet θα φορτώνονται πιο απλά μοντέλα με μικρότερες αναλύσεις γραφικών έτσι ώστε να μην υπάρχουν μεγάλοι χρόνοι αναμονής.
Ύστερα και από αυτή την κίνηση η Mozilla κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις της να στραφεί στη νοοτροπία της μίας πλατφόρμας για οποιαδήποτε χρήση. Αυτό επιβεβαιώνεται μάλιστα και από το Firefox OS το οποίο το παρουσιάζει ως “απάντηση” στις πλατφόρμες του Android, του iOS και του WP οι οποίες διαθέτουν εφαρμογές ειδικά ανεπτυγμένες για την κάθε μία ξεχωριστά. Επίσης η εταιρεία εργάζεται και σε άλλα project όπως το WebGL για 3D γραφικά στους browsers αλλά και το Emscripten, ένα εργαλείο για μετατροπή C++ εφαρμογών σε JavaScript.
ΣΧΟΛΙΑ (34)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση