Από ότι φαίνεται όμως, οι εκδότες δεν συμφωνούν με την κίνηση αυτή. 17 μέλη της Newspaper Association of America (NAA) έχουν στείλει αίτημα διακοπής του νέου επιχειρησιακού μοντέλου της Brave.
Ο Brave browser επιδιώκει να αφαιρεί τις υπάρχουσες διαφημίσεις που μπορεί να κάνουν tracking του χρήστη ή να περιέχουν malware και να τις αντικαθιστά με διαφημίσεις από το δικό του δίκτυο, αποθηκεύοντας τις πληροφορίες του χρήστη στον υπολογιστή του και όχι σε κάποιο cloud.
Τα έσοδα από αυτές τις διαφημίσεις θα μοιράζονται μεταξύ της Brave (15%), των συνεργατών της (15%), του εκδότη (55%) και του αναγνώστη (15%). Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ενός συστήματος μικροσυναλλαγών, που βασίζεται στο Bitcoin, και που ετοιμάζει η Brave. Ακόμη, ο χρήστης θα μπορεί, εάν επιθυμεί, να δώσει το μερίδιό του στον εκδότη.
Ο David Chavern, πρόεδρος της NAA, δήλωσε ότι το σύστημα που προτείνει η Brave είναι σαν να παίρνει $10 από το πορτοφόλι του εκδότη, να του επιστρέφει $5 και να έχει την απαίτηση να είναι χαρούμενος γι'αυτό.
Η Brave δημοσίευσε απάντηση για την παραπάνω δήλωση, υποστηρίζοντας ότι η NAA έχει παρεξηγήσει τον browser και τις προθέσεις του. Προσθέτει επίσης ότι ο browser δεν αφαιρεί διαφημίσεις που δεν κάνουν χρήση external tracking και ότι, με το μοντέλο αυτό, προσφέρει στους εκδότες περισσότερα έσοδα, από ότι τους προσφέρουν τα άλλα διαφημιστικά δίκτυα.
Η αντίδραση των εκδοτών στο μοντέλο της Brave είναι αναμενόμενη, όμως το μοντέλο αυτό μπορεί να αποτελεί ένα ισχυρό χαρτί στην προσπάθειά τους για την καταπολέμηση των adblockers, η χρήση των οποίων αυξάνεται ολοένα και περισσότερο.
Site: TheNextWeb
Site: https://www.brave.com/index.html[/url]']Brave Browser
ΣΧΟΛΙΑ (22)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση