Κατά καιρούς έχουμε δει διάφορες προσφορές και μειώσεις στη τιμή του Essential Phone του Andy Rubin, ενώ σε μία τουλάχιστον περίπτωση είχαμε να κάνουμε κυριολεκτικά με ευκαιρία, όπως όταν η τιμή του έπεσε στα $399 την “Cyber Monday”.

 

Παρά τις συνεχείς μειώσεις στη τιμή της συσκευής και στις προσφορές, δεν φαίνεται πως τα πήγε καλά από άποψη πωλήσεων. Σε ανάρτηση του στο Twitter, o διευθυντής ερευνών της IDC, Francisco Jeronimo έκανε γνωστό πως σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεση του, το κινητό πούλησε λιγότερες από 90 χιλιάδες μονάδες τους πρώτους έξι μήνες από το λανσάρισμα του.

Ακόμα όμως και να είχε πουλήσει τα διπλάσια ή τα τριπλάσια κινητά, η Essential θα είχε πολύ ακόμη δρόμο να διανύσει μέχρι να κάνει αισθητή την παρουσία της στις Samsung και Apple, με την τελευταία να πουλάει περισσότερα από ένα εκατομμύριο συσκευές iPhone 8 και iPhone X σε καθημερινή βάση σύμφωνα με το Forbes.

Βεβαίως, έχουμε να κάνουμε με μία startup και με το πρώτο της προϊόν στην αγορά και κανείς δεν περιμένει να κάνει πωλήσεις επιπέδου “Apple” με το καλημέρα, όμως οι πωλήσεις της είναι ιδιαίτερα χαμηλές, ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας το “hype” γύρω από τη συσκευή. Ενδεχομένως η δεύτερη συσκευή της Essential να αλλάξει το κλίμα και τα πράγματα.

Engadget