Ενώ το DirectStorage ξεκίνησε αρχικά ως ένας τρόπος μετάδοσης δεδομένων από τους τελευταίους ταχύτατους NVMe SSD στη GPU σας χωρίς την παρεμβολή του επεξεργαστή, η Microsoft άκουσε τα σχόλια των προγραμματιστών ότι η βελτιωμένη υποστήριξη για παλιούς σκληρούς δίσκους θα ωφελούσε επίσης τις επιδόσεις των παιχνιδιών.
Μέρη του DirectStorage λειτουργούσαν πάντα στους κλασσικούς σκληρούς δίσκους, όμως οι προγραμματιστές έπρεπε να χρησιμοποιούν ξεχωριστές μεθόδους για συσκευές NVMe και σκληρούς δίσκους. Αυτό περιπλέκει τη διαδικασία υποστήριξης ενός API που είναι πραγματικά σχεδιασμένο για SSD υψηλών ταχυτήτων που δεν χρησιμοποιούνται πάντα από τους PC gamers για την αποθήκευση και την αναπαραγωγή παιχνιδιών.
Με το DirectStorage 1.2, οι προγραμματιστές μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τον ίδιο κώδικα τόσο σε SSD όσο και σε HDD. Ενώ το DirectStorage παραδοσιακά χρησιμοποιούσε μια unbuffered λειτουργία για να μεταφέρει τα δεδομένα από τους SSD στη GPU όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, τώρα υποστηρίζει μια buffered λειτουργία για τους παλαιούς HDD.
«Οι παλαιότεροι σκληροί δίσκοι απαιτούν buffered IO προκειμένου να καλύψουν τους μεγάλους χρόνους αναζήτησης», αναφέρει η ομάδα DirectX της Microsoft. Οι προγραμματιστές θα μπορούν πλέον να ενεργοποιούν αυτή τη λειτουργία για παιχνίδια που εγκαθίστανται αυστηρά σε πιο αργούς σκληρούς δίσκους, ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από τα χαρακτηριστικά buffering των αρχείων του λειτουργικού συστήματος και την αύξηση της ταχύτητας.
Η Microsoft βελτιώνει επίσης την “αποσυμπίεση” των textures από την GPU για να την κάνει πιο γρήγορη στο DirectStorage 1.2. Το GPU decompression έκανε το ντεμπούτο του αρχικά στην έκδοση 1.1 του DirectStorage στα τέλη του περασμένου έτους και επιτρέπει στα παιχνίδια να μεταφέρουν το φόρτο εργασίας που απαιτείται για την αποσυμπίεση των δεδομένων ενός παιχνιδιού στην κάρτα γραφικών αντί της CPU.
Οι νέες αλλαγές στο DirectStorage είναι σίγουρα ενθαρρυντικές, όμως περιμένουμε ακόμα να δούμε παιχνίδια να τις υιοθετούν. Μέχρι στιγμής, μόνο το Forspoken έχει προσθέσει υποστήριξη DirectStorage και κατά τη διάρκεια των δικών της ιστοσελίδας TheVerge, διαπιστώθηκε ότι η τεχνολογία της Microsoft βελτίωσε τους χρόνους φόρτωσης κατά περίπου 30% ή και περισσότερο. Η Nvidia, η AMD και η Intel είναι όλες έτοιμες να υποστηρίξουν τις τελευταίες τεχνικές GPU decompression του DirectStorage, οπότε είναι θέμα χρόνου να δούμε περισσότερους κατασκευαστές παιχνιδιών να υποστηρίζουν την τεχνολογία τώρα που ωφελεί σαφέστερα τους παλαιότερους σκληρούς δίσκους.
- 13
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση